KawaSuki - nu et faktum?
Fra : Claus Rittig

Dato : 07-10-02 16:55

Hej!

Kan I huske tidligere på året, da Kawasaki og Suzuki annoncerede deres
samarbejde?
Der blev diskuteret lidt herinde om hvad effekt det ville få. Det begynder
nu at kunne ses, tror jeg...
Om få sekunder lægger jeg et indlæg ud på dk.binaer.motor under titlen
Kawasuki. Der er 3 billeder taget fra de to producenters 2003-kollektion.
1. Kawasaki's efterhånden et par år gamle KLX300 enduro
2. Suzuki's ikke ret gamle DR400Z enduro i den mere civile off-road udgave.
3. Kawasaki's helt nye KLX400 enduro.

Sammenlign billederne og se hvor vinden bærer hen.

Rittig
--
Football, tennis and golf, requires only one ball,
racing requires two.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 07-10-02 18:38

Det er nu trist hvis det ender med at de to mærker splejses helt sammen,
udvalget vil nok blive mindre.

Så hvis jeg skal have en grøn frø, skal det nok snart være

Men de der offroadere så nu ud til at kunne være rigtig sjove

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Jørgen Winther

Dato : 07-10-02 19:31

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> wrote in message
> Det er nu trist hvis det ender med at de to mærker splejses helt sammen,
> udvalget vil nok blive mindre.

Nej da, der dukker jo bare endnu flere spændende europæere op! Især skal
"de" engelske mærker nok give Kawasuki og kumpaner baghjul

Ikke så dumt, at vinden vender engang imellem, så den dominerende
mc-verdensdel bliver tvunget til at oppe sig lidt, og finde nye strenge at
spille på.

> Så hvis jeg skal have en grøn frø, skal det nok snart være

Ellers kan du sikkert finde én om et par år på et museum for tekniske
kuriøsiteter

--
Jørgen
med tre englændere og en tysker i garagen - og alle japanerne solgt!

Fra : Asger Steffensen

Dato : 07-10-02 19:28

> [...]
udgave.
> 3. Kawasaki's helt nye KLX400 enduro.
>
> Sammenlign billederne og se hvor vinden bærer hen.

Hehe, ja der ser ud til at være et nært slægtskab. Men det kan vel næppe
komme bag på nogen.
Vent blot ogse, det er ved at være en del år siden Kawasaki kom men en racer
på 750ccm (ZX-7R). Forestil jer en GSX-R750 i Kawasaki Racing Green...

Asger
ZX-10 (original Kawasaki

Fra : Mads Lund

Dato : 08-10-02 07:17

> [...]
racer
> på 750ccm (ZX-7R). Forestil jer en GSX-R750 i Kawasaki Racing Green...

Hmmmmmmmrrggghhh, niksen biksen. Ikke noget med bøttejern i grøn
forklædning. Næ lad os få kawasaki kvalitet produceret til suzuki priser så
begynder det at ligne noget.

Mads Lund
2 kvacker og 2 suzier, 3 yamahaer, 1 aprilia og 1 honda

Fra : Morten Dahl \(FJERN ~

Dato : 08-10-02 11:49

"Mads Lund" <Mads.L@Martin.dk> skrev i en meddelelse

> Hmmmmmmmrrggghhh, niksen biksen. Ikke noget med bøttejern i grøn
> forklædning. Næ lad os få kawasaki kvalitet produceret til suzuki priser

> begynder det at ligne noget.

Det jo ligenetop det der er problemet, kvalitet koster.

Men mht. suzuki, så er der ingen tvivl om at de modeller der sælges mange af
(GSF,GSX-F og SV og tidligere RF) bærer præg af hvor meget cykel man får for
pengene. Og at finish på disse cykler, ofte lever op til "skrusuzki" imaget.

Men snakker man Gixxer klassen er de da mindst ligeså langt fremme i skoene
som de andre, både teknologisk, men også finish mæssigt. Men her er
forskellen på pris mellem Honda, suzuki og yamaha heller ikke så stor, ja
Gixxer750 er vel egentligt den mest pebrede 750 på markedet..

-
Morten Dahl
Gixxer600, med elendig finish