Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
HUSK!!!
Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 07-10-02 15:11

Der er nyt billede for uge 41. Denne uge er det Kaj Nielsen.

Hilsen Hans

Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 07-10-02 15:16

Adressen er:
http://fotokritik.jirty.dk/index_text.asp

Fra : J@N

Dato : 07-10-02 16:34

Vil du ikke være så venlig at skrive en mere sigende tekst i feltet Emne.
I stedet for "Husk", "Så du", "Har du set", kunne du eksempelvis skrive
"Fotokritik".

Jan

Fra : U. Pedersen

Dato : 07-10-02 15:50

J@N skrev:

>Vil du ikke være så venlig at skrive en mere sigende tekst i feltet Emne.
>I stedet for "Husk", "Så du", "Har du set", kunne du eksempelvis skrive
> [...]
Hej Jan.

Uanset, så virkede den korte tekst på mig, og kan se der er 484 andre
den også har virket på, så helt dum var det nok ikke alligevel

U.P.

http://www.digifoto-nord.dk (min legeplads)

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 07-10-02 16:17

"U. Pedersen" wrote:

> Uanset, så virkede den korte tekst på mig, og kan se der er 484 andre
> den også har virket på, så helt dum var det nok ikke alligevel

P.t. er det nu godt nok kun 23 brugere, der har været inde og se
billedet fra uge 41 2002.

Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 07-10-02 17:03

Hej Ulf.
Man har vel ikke været i salgsbrancen i over 40 år uden man ved hvilke kneb
der virker, så du har ret, det var helt bevidst.

Hilsen Hans

Fra : Madsen

Dato : 07-10-02 17:15

Hans Chr. Sørensen skrev:

> Man har vel ikke været i salgsbrancen i over 40 år uden man ved
> hvilke kneb der virker, så du har ret, det var helt bevidst.

Så prøv her: <http://usenet.dk/netikette/larm.html> hvor der er
beskrevet hvorfor råben på opmærksomhed ikke altid er velset i
nyhedsgrupperne.

Xfut: <news:dk.admin.netikette>
Dette indlæg og svar til det vil havne i ovenstående gruppe.

Madsen.

Fra : Anders Frederiksen

Dato : 07-10-02 18:03

Dejligt billede - tydeligvis taget uden fill flash
Fin komposition - og en dejlig himmel.
Jeg kunne godt ha tænkt mig lidt større kontrast mellem mand/hund og
græsset. Men det er svært at lave hvis man ikke kan komme så langt ned at
himlen kan bruges... (Fill flash virker - men ville (tror jeg) have ødelagt
billedet...)

Mvh.
Anders

PS: Jeg synes stadig vi bør have et automatisk "ugens billede" indlæg at
starte en diskussion i... Hvis der da stadig er nogen der diskuterer den
slags?

Fra : Ib Frederiksen

Dato : 07-10-02 20:30

> Der er nyt billede for uge 41. Denne uge er det Kaj Nielsen.
Er det ikke ham der tager det ene billede efter det andet af
solopgaaaaaaaaaaab... hvor kom jeg fra?

Hvorfor ikke bruge www.fotokritik.dk til dette? Det er langt bedre til
billedevaluering.

/Ib

Fra : Anders Frederiksen

Dato : 07-10-02 21:43

"Ib Frederiksen" <black.hole@hot.mail.com> wrote in message
> Er det ikke ham der tager det ene billede efter det andet af
> solopgaaaaaaaaaaab... hvor kom jeg fra?
>
> Hvorfor ikke bruge www.fotokritik.dk til dette? Det er langt bedre til
> billedevaluering.

Uden tvivl. Men jeg synes nu fotokritikken her i gruppen var meget hyggelig
engang Det er godt nok blevet lidt dødt siden...

/Anders