Microsoft Outlook er 8 timer bagud.
Fra : Anders Nielsen

Dato : 08-10-02 00:26

Hej...

Hvad går jeg når MO er 8 timer bagud. Når jeg modtager en mail viser den at
jeg har modtaget den for 8 timer siden og i min kalender er alle aftaler
rykket 8 timer frem. Så nu har jeg f.eks. et møde kl. 02:30 i nat. Som først
er kl. 10:30. Hvordan får jeg fortalt MO at den er forkert på den?

Det hele skete efter en formatering af min HD og en geninstallation af MO og
imprt af .pst'en

Mvh
Anders

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-10-02 16:09

Mon, 7 Oct 2002 16:26:15 -0700, skrev "Anders Nielsen"
<tox@xot.denmark>:

>Hvad går jeg når MO er 8 timer bagud.

Det er fordi du kører med amerikansk tidszone, ret den til
Copenhagen.

Det er hvad der sker, når man bare bevidstløst installerer en
engelsk/amerikansk Windows uden at se, hvad man siger ja til...

Fra : Madsen

Dato : 07-10-02 16:12

Anders Nielsen skrev:

> Hvad går jeg når MO er 8 timer bagud.

Du kører i den forkerte tidszone.
Dobbelklik på uret nede til højre i proceslinien af Windows og vælg
fanebladet 'Time Zone'. Stil den til (GMT +01:00 Brussels, Copenhagen,
Madrid, Paris) og flueben i 'Automatically adjust clock for daylight
saving changes'. Oversæt selv til dansk hvis der er behov for det.

Madsen.