S.O.S. Virus Alert
Fra : Palle Bugtrup

Dato : 07-10-02 12:25

Fra : Peder Eskildsen

Dato : 07-10-02 12:47

On Mon, 7 Oct 2002 13:24:37 +0200, "Palle Bugtrup"
<palle.b.motorcycles@mail.tele.dk> wrote:

> Kære folk i gruppen.
>
> Jeg er desværre blevet offer for en dum IT-spøg, se vedlagte mail.
En hoax altså. Check altid her:
http://securityresponse.symantec.com/avcenter/vinfodb.html/

Men gå ud fra at advarsler fra vilkårlige personer altid er hoaxes...

> Det har resulteret i, at jeg ikke er i stand til at lukke Windows.
> Jeg har downloaded den slettede fil og lagt den ind i systemet, men noget
> må jeg mangle at gøre, da fejlen stadig eksisterer.
> Jeg håber at en eller anden kan hjælpe.

Jeg søgte på ovenstående side og fandt:
http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/jdbgmgr.exe.file.hoax.html

Der henviser til
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q322993

for at genskabe filen.
Men løsningen afhænger af operativsystem. Læs selv

--
Peder
AR 75 - 3.0

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 07-10-02 12:51

"Palle Bugtrup" <palle.b.motorcycles@mail.tele.dk> writes:

> Jeg er desværre blevet offer for en dum IT-spøg, se vedlagte mail.

Det er normalt ikke velset at vedhæfte filer uden for news:dk.binaer.*

> [...]
> Jeg har downloaded den slettede fil og lagt den ind i systemet, men noget
> må jeg mangle at gøre, da fejlen stadig eksisterer.

Prøv at spørge ovre i news:dk.edb.system.ms-windows, der har du nok
meget bedre chancer for at få et brugbart svar. Det er nemlig der alle
Windows-eksperterne hænger ud.

Held og lykke med at få ordnet problemet.

--
Jacob - www.bunk.cc
The price of greatness is responsibility.

Fra : Henning

Dato : 07-10-02 14:08

"Palle Bugtrup" skrev i en meddelelse news:3da16e8c$0$69060$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

HTML og vedhæftning? Havde TDC ikke filtre på deres nyhedsservere?

--
Who, what, where: http://move.to/henning