Hvem skal jeg sende en 3310 til ??
Fra : Peter Andersen

Dato : 07-10-02 12:20

For at unlocke (fra Telia), opdatere softwaren og opgradere til 3315.

Hvem kan gøre det for billige penge?

Kuvert og telefon er klar til afsendelse, jeg mangler kun en adresse på en
billig unlocker/opdaterer/opgraderer...

Hilsen
Peter

Fra : -=HiTech666=-

Dato : 07-10-02 13:44

jeg kan varmt anbefale Rico Rødby

ICQ 91943424

Fra : Morten Skov Nielsen

Dato : 07-10-02 15:57

du kan også sende den til mig i Helsinge feks eller selv komme forbi det
bliver lige 75.- og på eget ansvar for evt ødelagt tlf osv osv

Fra : Morten

Dato : 07-10-02 17:19

Kan gøre det for 100, og så med garanti for det virker...

Mvh
Morten Terp
Mobiltoner.dk

Fra : Don_E

Dato : 07-10-02 20:11

"Morten Skov Nielsen" <mrc@sport.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> du kan også sende den til mig i Helsinge feks eller selv komme forbi det
> bliver lige 75.- og på eget ansvar for evt ødelagt tlf osv osv
Det VAR sgu' da en meget dårlig reklame, du kom med der!
--
/DonE

Fra : Morten Skov Nielsen

Dato : 07-10-02 20:52

"Don_E" <don_e@stofanet.INVALID> skrev i en meddelelse

> "Morten Skov Nielsen" <mrc@sport.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Det VAR sgu' da en meget dårlig reklame, du kom med der!
> --
> /DonE

nej dårlig reklame kan man da ikke sige for nu er jeg træt af div spørgsmål
om garanti jeg mene selv de løber en vis risiko for at man kan flashe men
fejl men har dog ikke været så langt ude endnu men en skønne dag står man
med nokia123450 og har ikke lige set at den måske starter på anden adresse
eller sådan noget.

mvh morten

Fra : Birkoff

Dato : 07-10-02 20:53

Ja det tænkte jeg også, det er sådan noget: Lad mig forsøge, men det kan
godt være den går i stykker, og så er det dit problem.
MVH. Birkoff

Fra : helloo.dk

Dato : 08-10-02 00:08

Der er vist nogle som glemmer at man ikke må handle her i denne gruppe
Men vil du finde en unlocker i samme by som du selv bor i vil jeg anbefale
du kikker en tur forbi
http://www.unlockservices.dk/ og til de unlockere der ikke står på denne
side kan jeg kun sige.. Send ham en mail og kom med på listen.. dette vil
gøre det hele meget nemmere for os alle..

--
Helloo.dk
helloo.dk åbner de fleste Nokia telefoner med garanti for kun 100,- kr.

Fra : 5750 giller

Dato : 08-10-02 10:51

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Helloo.dk
> helloo.dk åbner de fleste Nokia telefoner med garanti for kun 100,- kr.

og hvad kalder du så din signatur er det ikke reklame der opfordre til
handel så det basker, og jeg gider engelig ikke høre om jeres politi og
ligende for alle i unlockere er sq lige slemme på hver jeres måde

Fra : Bachelor®

Dato : 12-10-02 10:46

"5750 giller" <gilbert*REMOVE*@roenhave.dk> skrev i en meddelelse news:anu9pa$bu9$1@sunsite.dk...
> og hvad kalder du så din signatur er det ikke reklame der opfordre til
> handel så det basker, og jeg gider engelig ikke høre om jeres politi og
> ligende for alle i unlockere er sq lige slemme på hver jeres måde

Da du åbenbart ikke er helt tør endnu kan jeg oplyse, at efter hvad jeg
ved er det ikke forbudt at reklamere i sin signatur, forudsat at signaturen
overholder de reler der er for en sådan. nogle newsredere kan nemlig
sættes til ikke at vise dem. En signatur er ikke bare teks i bunden af et indlæg

Med hensyn til om du vil høre eller ej er næste skridt indberetning til din ISP
hvis du ikke retter dig efter de regler der gælder og opfører dig ordentlig.

PLONK

Fra : NKSDK

Dato : 08-10-02 19:36

Hej Peter

Du har fået en unlocker anbefalet, så jeg vil blot sige, at hvis du bor
i eller i nærheden af Viborg, så kan du kigge forbi mig og få telefonen
med med det samme.

Skriv i så fald til sivebaeks@io.dk eller ring 87 25 02 32

Mvh

NK