Nedsunken forfod?
Fra : Hans Paulin

Dato : 07-10-02 12:17

En uge efter sommerferien begyndte min ene fod at hæve og smerte, efter
jeg havde haft meget stående arbejde.

Et familiemedlem "diagnosticerede" tilfældet til subj.

....jeg har nu købt en del små puder til at klæbe inden i min sko - men
der er ikke det helt store gennembrud...når jeg har fri, går jeg også
helst på strømpefødder...

....er der nogen, der har erfaringer med tilfældet?
Hans

Fra : Thomas Jensen

Dato : 18-10-02 10:35

Hej Hans.

Jeg fik kureret min forfod hos kiropraktoren.

Jensen

Fra : Hans Paulin

Dato : 19-10-02 16:00

"Thomas Jensen" <cobra3011@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Hans.
>
> Jeg fik kureret min forfod hos kiropraktoren.

....tak for oplysningen ...

....jeg kan fortælle, at efter jeg her i efterårsferien "tilfældigvis" ikke
gik i strømpefødder men i sandaler en hel uge er smerterne holdt op...
Hans