Mafia - endnu en gang hjælp
Fra : Annika Leth-Olsen

Dato : 07-10-02 11:02

Hej NG

Jeg sidder ubehjælpeligt fast.
Det handler om den bane, hvor to mænd smadre min siderude. Hiver én ud af
bilen og forsøger at banke mig med baseballbat.
Man får så chancen for at slippe væk fra de to "børster", dog mens de stadig
skuder efter én.
Mit problem er så: Jeg bliver skudt hver gang. Jeg prøver at følge pilene i
spillet og løber ind i gyden. Men ligemeget hvad så bliver jeg skudt hver
gang, øv øv
Hjælp.

mvh Annika

Fra : Morten Sørensen

Dato : 07-10-02 11:10

Der er ikke så meget andet at gøre, end at følge pilene. Men istedet for
måske at løbe lige ud, så prøv at løbe zig-zag, det gør det lidt sværere at
ramme dig.

Morten

Fra : Annika Leth-Olsen

Dato : 07-10-02 11:45

Jeg løber også zig-zag. Det går også fint.
Men når jeg så kommer hen til den port hvor der står en gangster-type uden
for en dør. Så er der jeg gi´ fortabt. Jeg ved nemlig ikke hvor jeg så skal
løbe hen ?
mvh Annik

Fra : Ole

Dato : 07-10-02 14:01

Du skal løbe ind i Saleri's bar, der får du hjælp

/Ole

Fra : Simon Kamber

Dato : 07-10-02 15:16

On Mon, 7 Oct 2002 12:45:06 +0200, "Annika Leth-Olsen"
<alo@private.dk> wrote:

> [...]
>for en dør. Så er der jeg gi´ fortabt. Jeg ved nemlig ikke hvor jeg så skal
Man skal vist til højre et lille stykke før(stadig i samme gyde dog)

Fra : -=PEDERSEN=-

Dato : 09-10-02 09:01

Du skal fortsætte efter porten, det er ikke der du får hjælpen