God butik at kåbe brugte dele i!
Fra : Mads Stetter

Dato : 07-10-02 11:10

Hejsa

Jeg stod jo som sagt og skulle bruge en topkåbe til min RF400 (Magen til
RF600)

Først ringede jeg rundt i DK til de forskellige huggere for at høre hva de
skulle have for sådan en.. Og der var svaret 2500 dask, for en brugt! (Med
ridser og sådan)

I tyskland kunne jeg ikke finde delen, da det åbentbart er det eneste de
smadrer på deres cykler dernede! (Mangelvare)
Men oppe i sverige ved Spinnin Wheel fandt jeg min del, som jeg i dag har
modtaget! (Rigtig godt pakket ind)
De skulle kun have den nette sum som 1850 SEK med forsendelse og det hele,
som blev trukket på visa!
Så der var lige sparet en god tusse på den konto i forhold til DK priser!
..-)

Så hvis i mangler dele til jeres cykler, så kan jeg klart anbefale dem!

Link: www.spinnin-wheel.se

Bare skriv og spørg dem på dansk..

Det var vist det hele...

Fortsat go' dag...