eneste ene tv3
Fra : dj

Dato : 07-10-02 10:12

Hej

lå og så "den eneste ene" på tv3 forleden, og hørte en stille sang/melodi
hvor der blev spillet klaver....

.....ved godt det ikke er meget at gå ud fra, men nogen som kender den ??

/Frank

Fra : zcully

Dato : 07-10-02 15:44

Jeg har aldrig set programmet, men i traileren på TV3 kører Coldplay:
Trouble. Mon det kan være den du har hørt??

/Zcully

Fra : dj

Dato : 07-10-02 20:54

"zcully" <zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har aldrig set programmet, men i traileren på TV3 kører Coldplay:
> Trouble. Mon det kan være den du har hørt??
>
> /Zcully

jaa, det var det sgu, mange tak for hjælpen !!!!!!!1

Frank