D3D problem
Fra : gonz

Dato : 07-10-02 10:14

Hej.

Jeg installerede i aftes Hitman2 og et eller andet må være gået galt.
Da jeg kører på en ny inst. W2K har jeg ikke før fået inst. DirectX så
derfor gjorde Hitman2 inst. det for mig, og spillet kører uden
problemer!

Idag vil jeg så kører en 3Dmark men den vil ikke starte med error
message: FATAL ERROR: failed to validate material.
Når jeg så prøver at teste D3D i dxdiag ræser den blå boks bare rundt
med fuld fart.

Jeg har inst. nye GFXdriver hentet ny DirectX 8.1b uden resultat, hvad
sker der??

Mvh Gonz