Opstaldning
Fra : nn

Dato : 07-10-02 09:38

Hej alle ude

Kan I ikke lige liste de hjemmesider der fortæller om vinteropbevaring og
opstaldning.
Jeg er sikker på dette spørgsmål vil komme mange gange her.

Ps. der er ikke noget på DMCN.dk om dette.

Mvh NN

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 07-10-02 11:08

Jeg har samlet lidt på min side: henriknielsen.dk

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : BoS

Dato : 07-10-02 12:01
Fra : Armand

Dato : 07-10-02 21:36

BoS <elskak@hotmail.com> skrev i en news:anrpha$m4f$1@sunsite.dk...

> http://www.dmc-org.dk/faq-vinter.html

Æv!
Jeg nåede altså ikke at lede manden ad en omvej, så han ved samme
lejlighed måske ville tildrage sig oplysning om DMC's virke

--
Armand.
(der bevidst ignorerer dét link)

Fra : Armand

Dato : 07-10-02 14:31

nn <noname@jubiimail.dk> skrev i en
> Hej alle ude
>
> Kan I ikke lige liste de hjemmesider der fortæller om vinteropbevaring
og
> opstaldning.

Det skulle kun være nødvendigt at henvise til DMC's FAQ, der indeholder
den ultimative opstaldningsvejledning!

Link:
www.dmc-org.dk - FAQ'en er blandt "knapperne" i venstre side!

--
Armand.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 07-10-02 15:03

Ups, jeg læste DMCN, som DMC, det undrede mig også at der ikke skulle stå
noget om dette emne.

Fra : nn

Dato : 08-10-02 06:43

Tak for hjælpen

Fra : Armand

Dato : 11-10-02 15:08

> Tak for hjælpen

DMC's opstaldningsFAQ er faktisk universel, deri at f.eks den for nylige
streng om olieskifte før/efter vinter også gennemgåes grundigt.
Og det hele så grundigt at man selv vil kunne vurdere hvad der er
"nødvendigt" ud fra betydningen kontra ens muligheder (ikke alle kan
opstalde i et tørt opvarmet rum!)!

--
Armand