Efterlysning på Hollandsk Blomsterløgsfirm~
Fra : Hans Jørgen Gylling

Dato : 07-10-02 00:44

Hej ....

Jeg har prøvet at finde firmaet Bakker fra Holland, som jeg handlede ved for
15 år siden ....
Nogle der ved om de eksisterer i Danmark endnu ?

Send mig en mail hvis nogen ved noget

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 07-10-02 01:50

On Mon, 7 Oct 2002 01:43:40 +0200, "Hans Jørgen Gylling"
<gylling18@hotmail.com> wrote:

> [...]
>15 år siden ....
>Nogle der ved om de eksisterer i Danmark endnu ?

Spørg Forbrugerrådet - deres jurister kender vist alt til firmaet. Og
prøv så ellers det åbenlyse, at sætte en stedbetegnelse efter navnet
og et www foran.

Fra : Hans Jørgen Gylling

Dato : 07-10-02 13:16

Yeps..... Tak for det ... synes ikke jeg har hørt noget dårligt om firmaet i
de senere år, men det kan da godt være jeg tager fejl ....

Men tak alligevel

m.v.h.

Hans Jørgen Gylling
www.zero-2.dk

Fra : Bente Holm Nielsen

Dato : 08-10-02 22:44

Er der her en advarsel imod at bestille on-line fra firmaet?? Eller er
deres varer noget hø?
Venlig hilsen
Bente

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 10-10-02 03:01

On Tue, 08 Oct 2002 23:44:06 +0200, Bente Holm Nielsen
<Bentehn@vip.cybercity.dk> wrote:

>Er der her en advarsel imod at bestille on-line fra firmaet?? Eller er
>deres varer noget hø?

Jeg kender ikke deres produkter, men Bakker er (eller var?) berygtede
for deres fup-markedsføring (postordre), hvor firmaet lokkede folk til
at købe deres produkter i den tro, at de på forhånd havde vundet en
stor gevinst.

Lars

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 10-10-02 08:19

On Thu, 10 Oct 2002 04:01:11 +0200, lcj@wanadoo.dk wrote:

> [...]
>for deres fup-markedsføring (postordre), hvor firmaet lokkede folk til
>at købe deres produkter i den tro, at de på forhånd havde vundet en

Det er de stadigvæk - vi får stadig et katalog med den slags tilbud 2
gange om året. Selv om det er 7-8 år siden jeg sidst handlede hos dem.

Deres varer fejler dog ingenting. Men jeg syntes ikke rigtig de har
noget som man ikke kunne købe i Bilka til samme pris.

http://www.gartneriet.dk
- nu med link til egne billeder fra Aero-koncerten
med Jean Michel Jarre

Fra : Zoëga

Dato : 07-10-02 13:52

"Hans Jørgen Gylling" <gylling18@hotmail.com> wrote in message
> [...]
for
> 15 år siden ....
> Nogle der ved om de eksisterer i Danmark endnu ?

En helt åbenlys forespørgsel på www.bakker.dk giver det ønskede resultat.

mvh

Søren

Fra : Hans Jørgen Gylling