Grafikkort med TV out i god kvalitet?
Fra : Gundersen

Dato : 06-10-02 23:37

Hejsa

Jeg søger et grafikkort med God TVout kvalitet.
Den skal bruges både til DVD og almindelig windows billede

Jeg fandt et ATI RAGE FURY PRO 2000, M. TV OUT OG MPEG DECOD;
Er det lige sagen eller hvad har i af forslag?
Jeg har tænkt på at købe et brugt Creative Dxr3 MPEG kort, men det kan
såvidt jeg ved ik sende det almindelige skærmbillede til TV'et!

Er sådan et som ATI'et sagen i stedet?

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Gundersen

Dato : 06-10-02 23:56

Hejsa

Jeg glemte at sige at det ikke skal være i den dyre ende.

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Elo Rasmussen

Dato : 07-10-02 08:15

Hej!

hold dig væk fra geforce kortene. De skal alle bruge 3 parts værktøjet
kaldet TVtool (koster penge) for at kunne fjerne sorte kasser omkring
billedet (overscan).

ATI har rigtig god tvout kvalitet + overscan support i drivers, vel og
mærket hvis du sætter en bestemt regedit key...hent "rage3d tweak", den ka
gøre det for dig.

Jeg ku tydeligt se forskel på geforce vs ATI via s-vhs kabel

ATI understøtter op til 1042x768 i tv out.

Gå efter "ati 9000" kortet.

Så er der også matrox, men de er dyrere, samt dårligere til 3D. Men tv out
her er måske en brøkdel bedre har jeg hørt..har dog ikke set det selv.

/Gibman