løbing - program
Fra : KO

Dato : 25-02-01 09:12

jeg kan nu løbe en 6-8 km uden stop, men ikke i specielt hurtig tempo.
Hvordan ligger jeg det bedste program, hvis jeg gerne vil op på en 15 km.
til sidst? Desuden vil jeg også gerne kunne løbe de 6-8 km. på en rigtig god
tid.

Hvor langt skal man løbe, presse sig selv samt hvor mange gange om ugen er
det optimale?

Hygge
Kim

Fra : Ken Madsen