Tomcat 4.0.4 classpath
Fra : Christian Petersen

Dato : 06-10-02 21:39

Hej,
Er der nogen her der kan fortælle mig, hvor jeg skal skrue på classpath i
Tomcat 4.0.4?
Jeg har ledt en del efter det nu, men jeg kan ikke hitte ud af det.

På forhånd tak,

Christian

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 06-10-02 21:45

"Christian Petersen" <argonster@netscape.net> writes:

> Hej,
> Er der nogen her der kan fortælle mig, hvor jeg skal skrue på classpath i
> Tomcat 4.0.4?
> Jeg har ledt en del efter det nu, men jeg kan ikke hitte ud af det.

Hvilket problem er det du ønsker at løse?

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Christian Petersen

Dato : 06-10-02 21:54

Jeg ønsker at anvende 3. parts jar-filer i min web-applikation.

Fra : Henrik Lynggaard

Dato : 06-10-02 22:35

Christian Petersen wrote:
> Jeg ønsker at anvende 3. parts jar-filer i min web-applikation.

Er det ikke nok at lægge dem i WEB-INF/lib ?

Fra : Christian Petersen

Dato : 07-10-02 16:24

Det var lige det. Tak skal I ha!

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 06-10-02 22:37

"Christian Petersen" <argonster@netscape.net> writes:

> Jeg ønsker at anvende 3. parts jar-filer i min web-applikation.

Hvis det kun er i din, så smid dem i WEB-INF/lib.
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn