sten
Fra : Uffe Thomsen

Dato : 25-02-01 08:55

Hejsa.

Jeg var til alternativ messe i denne uge, hvor jeg købte en sten, der skulle
kunne fjerne rygsmerter. Hende jeg købte den af fortalte mig hvad den hed,
men nu har jeg glemt det. Stenen er næsten helt sort når man kigger på den,
men hvis man løfter den op mod lyset bliver den gennemsigtig. Er der nogle
der kan fortælle mig hvad stenen hedder?

Mvh. Stella

Fra : Lene B.Jensen

Dato : 25-02-01 15:35

Kære Stella!

Stenen hedder apachetåre. Du kan læse om den og mange andre sten og
krystaller i bøger af Jette Holm og Lone Hertz.
Hilsner fra Lene
www.satzone.com/lene
Krystallerne og mennesket

Fra : Stroyer

Dato : 08-07-01 07:30

Stenenen klades også for drage øje

Fra : /arcana

Dato : 09-07-01 21:32

"Stroyer" <stroyer@stroyer.dk> wrote in message

> Stenenen klades også for drage øje

Øøøøøøhhh???????

/arcana

Fra : Stroyer

Dato : 10-07-01 07:09

Øhh hvad ??

Fra : /arcana

Dato : 10-07-01 12:13

> Øhh hvad ??

Jeg kan ikke se hvad du svarer på - og derfor virker dit indlæg lidt
mystisk...

/arcana

Fra : Stroyer

Dato : 10-07-01 12:12

Hejsa.

[...]

så belver der svaret ::::::
Stenenen klades også for drage øje

og så svarede jeg . at den også kaldes for drage øje

Fra : /arcana

Dato : 11-07-01 12:39

> og så svarede jeg . at den også kaldes for drage øje

OK, så er jeg med (den gamle medd. var sikkert slettet på serveren).

/arcana

Fra : Stroyer

Dato : 11-07-01 16:02

OK *S*