Synsk mand søges!
Fra : Rollike

Dato : 06-10-02 19:41

Hejsa!

Jeg er virkelig i en knibe...

Jeg har lånt nogle billeder (3 forskellige sæt). alle sæt indeholdte
negativer, fotocd og papirbillederne...

Jeg lånte dem inden sommerferien.

Jeg troede egentligt at de var afleveret tilbage, men er nu blevet meget i
tvivl om hvad jeg har gjort ved dem, da ejeren har spurgt efter billederne
og altså ikke har fået dem.

Jeg har simpelthen ikke den fjerneste ide om hvor billederne er

Og har læst i et eller andet ugeblad om en mand der kunne se disse ting.

Jeg synes selv jeg har ledt over alt.. Men de må jo alligevel ligge et sted
hvor jeg ikke har kigget.

Jeg havde håbet på at finde dem her i weekenden, men de er ikke dukket op,
og jeg har lovet at aflevere dem på tirsdag

Suk.. jeg har det temmelig dårligt, da det jo er en ting der ikke kan
erstattes...

Håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe mig..

På forhånd tak
Mette

ps.. håber også det er den rigtige NG

Fra : Rollike

Dato : 06-10-02 20:24

> ps.. håber også det er den rigtige NG

Vel hjælp af lidt læsning har jeg fundet ud af at det nok er mere næliggende
at jeg postede mit råb om hjælp i denne NG: news:livssyn.newage så det har
jeg gjort og vil sætte pris på at alle svar kommer i den ng *S*

Beklager ulejligheden

Med Venlig Hilsen
Mette