/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
salt?
Fra : S.G


Dato : 06-10-02 17:58

skal vi frygte det nu de har meldt frost her inden for et par dage?



 
 
Thomas Hjort (06-10-2002)
Kommentar
Fra : Thomas Hjort


Dato : 06-10-02 18:39


"S.G" <diller@mbox301.get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:W0_n9.69$oG6.1674@news.get2net.dk...
> skal vi frygte det nu de har meldt frost her inden for et par dage?

Det tror jeg bestemt. Ihvertfald i København. Her salter de hellere en gang
for meget end en gang for lidt, tit også selvom det slet ikke er frostvejr
:(

Mvh Thomas



Jon Larsen (08-10-2002)
Kommentar
Fra : Jon Larsen


Dato : 08-10-02 16:52


> > skal vi frygte det nu de har meldt frost her inden for et par dage?
>
> Det tror jeg bestemt. Ihvertfald i København. Her salter de hellere en
gang
> for meget end en gang for lidt, tit også selvom det slet ikke er frostvejr
> :(
>
> Mvh Thomas
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Har i øvrigt lige læst omkring korrosion.. Der står at biler her i DK ikke
ruster nær så meget om vinteren pga den meget lave luftfugtighed hvorfor det
kun er en nødvendighed, og en god ide at give bilen undervognsskyl om
foråret da det er her korrosionen især sætter ind. Det største problem ved
MC'en er vel at der er mange kringel-kroge.. men det er der vel også på en
bil... Derfor er jeg ikke særligt nervøs over for salten, men mere det
faktum at vejene er extremt glatte...


--
Jon Larsen ( som i år har helårs-forsikring, men kun køre i frostfrie
perioder
Gixxer 250
DMCN#: 555
Odense
Stud. Procesteknolog.
"Før var jeg forvirret, det er jeg også nu, bare på et højere plan"





Armand (11-10-2002)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 11-10-02 15:12


Jon Larsen <jon-soegaard@larsen.tdcadsl.dk> skrev i en
news:3da2ff1e$0$51544$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
>
> Har i øvrigt lige læst omkring korrosion.. Der står at biler her i DK
ikke
> ruster nær så meget om vinteren pga den meget lave luftfugtighed
hvorfor det
> kun er en nødvendighed, og en god ide at give bilen undervognsskyl om
> foråret da det er her korrosionen især sætter ind. Det største problem
ved
> MC'en er vel at der er mange kringel-kroge.. men det er der vel også
på en
> bil... Derfor er jeg ikke særligt nervøs over for salten, men mere det
> faktum at vejene er extremt glatte...

Det må have været i kraft af et fælles Skandinavisk perspektiv at den
danske vinter er vurderet som værende tør :-|

Og så endda:
Volvo var nogle af de første til at tage rust alvorligt, bl.a. ved
hulrums-fyldning med voks - Mon dét er tilfældigt at det skulle være en
svensk bilfabrik der så dét problem? :-/

Min konklusion:
Skrøne!!!

--
Armand.



Thomas Hjort (06-10-2002)
Kommentar
Fra : Thomas Hjort


Dato : 06-10-02 18:41


"S.G" <diller@mbox301.get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:W0_n9.69$oG6.1674@news.get2net.dk...
> skal vi frygte det nu de har meldt frost her inden for et par dage?

Fra den 15. kan du følge med her:
http://www.vintertrafik.dk

Mvh Thomas



Kenneth Sørensen (06-10-2002)
Kommentar
Fra : Kenneth Sørensen


Dato : 06-10-02 19:48


"S.G" <diller@mbox301.get2net.dk> wrote in message
news:W0_n9.69$oG6.1674@news.get2net.dk...
> skal vi frygte det nu de har meldt frost her inden for et par dage?
>

I så fald, er undertegnedes MC officielt staldet op.

Takker hermed for en solskins-gavmild sæson, og en underholdende NG.

Over and out..
Kenneth S
R1




Mads Stetter (06-10-2002)
Kommentar
Fra : Mads Stetter


Dato : 06-10-02 21:20


"Kenneth Sørensen" <kso@REMOVE_THISkrak.dk> skrev i en meddelelse
news:3da083d6$0$91377$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> I så fald, er undertegnedes MC officielt staldet op.
>
> Takker hermed for en solskins-gavmild sæson, og en underholdende NG.
>
> Over and out..
> Kenneth S
> R1


Ja ja... rolig nu, du behøver da ikke at stalde nyhedsgruppen op!

Det er jo nu du skal til at blodtune den bovlamme R1'er som du er blevet
skuffet over i løbet af sommeren!

Eller... Savle savle


--
Med Venlig Hilsen
Mads Stetter
Suzuki RF400R (Med 4 propper som R1)



Jes Vestervang (06-10-2002)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 06-10-02 19:49

S.G wrote:

> skal vi frygte det nu de har meldt frost her inden for et par dage?
>
Hmm, jeg har først råd til en vinter-mc om en måned :-/
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Buck (07-10-2002)
Kommentar
Fra : Buck


Dato : 07-10-02 07:57

Hvilken vinter-mc er du på udkig efter?

Bare af ren nysgerrighed...

--
/Buck
CB 550 F1 ´75 (opstaldet)
CZ 180 ´01 (vintercykel)



Jes Vestervang Jense~ (07-10-2002)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang Jense~


Dato : 07-10-02 11:26



Buck wrote:
>
> Hvilken vinter-mc er du på udkig efter?
>
> Bare af ren nysgerrighed...
>
En DT125R hvis der er penge, ellers bliver det nok en DT125LC2.
Så kan jeg jo også komme ud at offroade
--
mvh Jes Vestervang

Claus Rittig (07-10-2002)
Kommentar
Fra : Claus Rittig


Dato : 07-10-02 16:30

"Jes Vestervang Jensen" <jevj0232@but.auc.dk> skrev i en meddelelse
news:3DA16147.E549FC73@but.auc.dk...

> > Hvilken vinter-mc er du på udkig efter?

> En DT125R hvis der er penge, ellers bliver det nok en DT125LC2.
> Så kan jeg jo også komme ud at offroade

Ib fra Aalborg Off-Road MC Klub har en off-road klar DT125LC til salg for
8.000,- (samme model som jeg har).

Rittig



Mads Stetter (07-10-2002)
Kommentar
Fra : Mads Stetter


Dato : 07-10-02 17:00


"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev i en meddelelse
news:3da1adfc$1$18659$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Jes Vestervang Jensen" <jevj0232@but.auc.dk> skrev i en meddelelse
> news:3DA16147.E549FC73@but.auc.dk...
>
> > > Hvilken vinter-mc er du på udkig efter?
>
> > En DT125R hvis der er penge, ellers bliver det nok en DT125LC2.
> > Så kan jeg jo også komme ud at offroade
>
> Ib fra Aalborg Off-Road MC Klub har en off-road klar DT125LC til salg for
> 8.000,- (samme model som jeg har).
>
> Rittig


Og den er endda også "spændt op" til lir ligesom din, med anden affjedring
osv... Hvis jeg husker ret!?!


--
Med Venlig Hilsen
Mads Stetter
Suzuki RF400R




Claus Rittig (07-10-2002)
Kommentar
Fra : Claus Rittig


Dato : 07-10-02 17:59

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:ansb24$efl$1@sunsite.dk...

> > Ib fra Aalborg Off-Road MC Klub har en off-road klar DT125LC til salg
for
> > 8.000,- (samme model som jeg har).

> Og den er endda også "spændt op" til lir ligesom din, med anden affjedring
> osv... Hvis jeg husker ret!?!

Ja, det er den. Det er den uden YPVS, så den er ikke just med overvældende
meget bundtræk, men kan den nu forhandles ned i en god pris, så pyt - jeg
har da ganske meget sjov ud af min.
Du kunne jo evt. prøve en tur på min først, Jes? Kig forbi en dag, jeg har
lige monteret nye flotte håndbeskyttere på den!

Rittig



Jes Vestervang (07-10-2002)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 07-10-02 21:47

Claus Rittig wrote:

> "Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> skrev:
>
>> > Ib fra Aalborg Off-Road MC Klub har en off-road klar DT125LC til salg
>> > for 8.000,- (samme model som jeg har).
>
>> Og den er endda også "spændt op" til lir ligesom din, med anden
>> affjedring osv... Hvis jeg husker ret!?!
>
> Ja, det er den. Det er den uden YPVS, så den er ikke just med overvældende
> meget bundtræk, men kan den nu forhandles ned i en god pris, så pyt - jeg
> har da ganske meget sjov ud af min.
>
Det med affjedringen er da meget fedt, men hvordan med syn og det der?
Derudover er jeg lidt bekymret for de 13 heste den har, rækker det
overhovedet? Jaja, nu er jeg vist lidt krævende, men der er godt nok langt
op til de 31 som R'en har. Men hvis du siger at de 13 heste rækker i
praksis, så passer det sgu nok

> Du kunne jo evt. prøve en tur på min først, Jes? Kig forbi en dag, jeg har
> lige monteret nye flotte håndbeskyttere på den!
>
Jo tak, det vil jeg egentlig gerne, men hvor skal jeg kigge hen forbi?
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Claus Rittig (08-10-2002)
Kommentar
Fra : Claus Rittig


Dato : 08-10-02 17:26

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse
news:3srsna.lf.ln@vissen.vandhane...

> Det med affjedringen er da meget fedt, men hvordan med syn og det der?

Man kunne jo evt. lave den aftale med ham, at HAN syner den. Så er det
lissom ikke dit problem.

> Derudover er jeg lidt bekymret for de 13 heste den har, rækker det
> overhovedet? Jaja, nu er jeg vist lidt krævende, men der er godt nok langt
> op til de 31 som R'en har. Men hvis du siger at de 13 heste rækker i
> praksis, så passer det sgu nok

Det er der næsten kun een måde at finde ud af. Uanset hvad jeg siger, så er
der jo kun dig selv som kan svare på om motorcyklen er sjov nok til dig. Kom
ud og prøv min, eller tag op til Ib (Uggerhalne, næsten lige ved siden af
Mads Lund) og få en prøvetur.

> Jo tak, det vil jeg egentlig gerne, men hvor skal jeg kigge hen forbi?

Du får lige en mail...

Rittig



Jes Vestervang (08-10-2002)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 08-10-02 19:52

Claus Rittig wrote:

> "Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> news:3srsna.lf.ln@vissen.vandhane...
>
>> Det med affjedringen er da meget fedt, men hvordan med syn og det der?
>
> Man kunne jo evt. lave den aftale med ham, at HAN syner den. Så er det
> lissom ikke dit problem.
>
Det var jo en løsning, men det kan jo være at jeg engang får lyst til at
sælge den videre og så kan det jo godt gå hen og blive mit problem.

>> Derudover er jeg lidt bekymret for de 13 heste den har, rækker det
>> overhovedet? Jaja, nu er jeg vist lidt krævende, men der er godt nok
>> langt op til de 31 som R'en har. Men hvis du siger at de 13 heste rækker
>> i praksis, så passer det sgu nok
>
> Det er der næsten kun een måde at finde ud af. Uanset hvad jeg siger, så
> er der jo kun dig selv som kan svare på om motorcyklen er sjov nok til
> dig.
>
Det har du nok ret i, men det der bekymrer mig (lidt) er tærrændueligheden,
for jeg kan da forestille mig at 13 heste får det hårdt, hvis det er løst
sand man kører i. Det er ihvertfald ikke ligemeget hvilket gear man kører i
har jeg på fornemmelsen.

> Kom ud og prøv min
>
Ok

>, eller tag op til Ib (Uggerhalne, næsten lige ved
> siden af Mads Lund) og få en prøvetur.
>
Det kan jeg jo også.

>> Jo tak, det vil jeg egentlig gerne, men hvor skal jeg kigge hen forbi?
>>
>
> Du får lige en mail...
>
Fint

--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Mads Stetter (08-10-2002)
Kommentar
Fra : Mads Stetter


Dato : 08-10-02 21:38


"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse
news:mg9vna.pj.ln@vissen.vandhane...
> > Det er der næsten kun een måde at finde ud af. Uanset hvad jeg siger, så
> > er der jo kun dig selv som kan svare på om motorcyklen er sjov nok til
> > dig.
> >
> Det har du nok ret i, men det der bekymrer mig (lidt) er
tærrændueligheden,
> for jeg kan da forestille mig at 13 heste får det hårdt, hvis det er løst
> sand man kører i. Det er ihvertfald ikke ligemeget hvilket gear man kører
i
> har jeg på fornemmelsen.
>
> > Kom ud og prøv min
> >
> Ok
>
> mvh Jes Vestervang
> FZS600

Altså... da jeg sad og snakkede med Ib på skadestuen (Vi mødtes på
skadestuen, da vi begge var lidt ømme i kroppen... Noget med hund foraan Mc
og Bil foran Mc (MIG). Han havde tilfældigvis en cross sweatshirt på.. Og så
kunne jeg jo godt regne ud han havde været i jorden på en cykel!

Som det lød på ham, ja så kunne han altså hamle op med en del på den lille
DT125LC.. Så det er nok bare noget med den rigtige kører?!? (Rittig?)

Ellers kan du jo tage ud til Auto85 og se på mit gamle vrag (DT125R fra 95)
med en bøjet forgaffel og ødelagt plastic! Måske det var noget?
Hvis altså ikke de har renoveret den til køredygtig igen...

--
Med Venlig Hilsen
Mads Stetter
Suzuki RF400R



Jes Vestervang (08-10-2002)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 08-10-02 22:04

Mads Stetter wrote:
>
> "Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev:
>>
>> Det har du nok ret i, men det der bekymrer mig (lidt) er
>> tærrændueligheden, for jeg kan da forestille mig at 13 heste får det
>> hårdt, hvis det er løst sand man kører i. Det er ihvertfald ikke
>> ligemeget hvilket gear man kører i har jeg på fornemmelsen.
>>
>> > Kom ud og prøv min
>> >
>> Ok
>
>
> Altså... da jeg sad og snakkede med Ib på skadestuen (Vi mødtes på
> skadestuen, da vi begge var lidt ømme i kroppen... Noget med hund foraan
> Mc og Bil foran Mc (MIG). Han havde tilfældigvis en cross sweatshirt på..
> Og så kunne jeg jo godt regne ud han havde været i jorden på en cykel!
>
>
Det er jo det rene Jackass at køre mc skulle man næsten tro

> Som det lød på ham, ja så kunne han altså hamle op med en del på den lille
> DT125LC.. Så det er nok bare noget med den rigtige kører?!? (Rittig?)
>
Det tvivler jeg sgu næsten på at jeg er... ihvertfald foreløbigt

> Ellers kan du jo tage ud til Auto85 og se på mit gamle vrag (DT125R fra
> 95) med en bøjet forgaffel og ødelagt plastic! Måske det var noget?
> Hvis altså ikke de har renoveret den til køredygtig igen...
>
Hrmm, jeg vil helst have noget der er synet og klar til at køre, for
fazeren skal jo have en afløser inden de begynder at kaste om sig med salt
:-/
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Claus Rittig (09-10-2002)
Kommentar
Fra : Claus Rittig


Dato : 09-10-02 16:29

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:anvfnh$fpo$1@sunsite.dk...

> Altså... da jeg sad og snakkede med Ib på skadestuen...
> Som det lød på ham, ja så kunne han altså hamle op med en del på den lille
> DT125LC.

Ja, sådan får han det ofte til at lyde... Men jeg tror nu af og til han
overdriver lidt, derfor er det bedst selv at danne sig en mening.
Prøveture - en alt for undervurderet faktor!

Rittig



Claus Rittig (09-10-2002)
Kommentar
Fra : Claus Rittig


Dato : 09-10-02 16:43

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse
news:mg9vna.pj.ln@vissen.vandhane...

> > Man kunne jo evt. lave den aftale med ham, at HAN syner den. Så er det
> > lissom ikke dit problem.
> >
> Det var jo en løsning, men det kan jo være at jeg engang får lyst til at
> sælge den videre og så kan det jo godt gå hen og blive mit problem.

Det er helt rigtigt. Min DT skal aldrig sælges, så jeg har det lidt
afslappet med den slags. Og hvis prisen er rigtig, kan man nogle gange
acceptere meget.

> >> Derudover er jeg lidt bekymret for de 13 heste den har, rækker det
> >> overhovedet? Jaja, nu er jeg vist lidt krævende, men der er godt nok
> >> langt op til de 31 som R'en har. Men hvis du siger at de 13 heste
rækker
> >> i praksis, så passer det sgu nok

Jeg har IKKE sagt at 13 heste rækker. Jeg har ikke engang sagt at den har 13
heste. Jeg har bare påpeget, at hvis du ikke har råd til 100 heste, så kunne
du jo overveje mindre. den er opgivet til 16 heste (fra ny), og det er jo
ikke i nærheden af de 30 DT-R har. Men power er ikke hele historien ude i
terræn'et...

> Det har du nok ret i, men det der bekymrer mig (lidt) er
tærrændueligheden,
> for jeg kan da forestille mig at 13 heste får det hårdt, hvis det er løst
> sand man kører i.

Helt rigtigt! Sand, er det værste sted for en 125'er. På meget andet
(hårdere) underlag kan den være en fin cykel, og til vinterbrug kan 30-40
heste ofte være lige rigeligt. Jeg har kørt et par vintre på XL600, og det
er ikke lykken - faktisk har jeg oplever at kure på røv og albuer ud over
ubetinget vigepligt og med motorcyklen i hælene - lige ud foran en
politibil! Jeg synes de to betjentes ansigtsudtryk så lidt overbærende ud,
jeg fik ihvertfald ikke en bøde.

Rittig



Jes Vestervang (09-10-2002)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 09-10-02 21:03

Claus Rittig wrote:

> "Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev:
>> Det var jo en løsning, men det kan jo være at jeg engang får lyst til at
>> sælge den videre og så kan det jo godt gå hen og blive mit problem.
>
> Det er helt rigtigt. Min DT skal aldrig sælges, så jeg har det lidt
> afslappet med den slags. Og hvis prisen er rigtig, kan man nogle gange
> acceptere meget.
>
Det er rigtigt.

>> >> Derudover er jeg lidt bekymret for de 13 heste den har, rækker det
>> >> overhovedet? Jaja, nu er jeg vist lidt krævende, men der er godt nok
>> >> langt op til de 31 som R'en har. Men hvis du siger at de 13 heste
> rækker
>> >> i praksis, så passer det sgu nok
>
> Jeg har IKKE sagt at 13 heste rækker. Jeg har ikke engang sagt at den har
> 13 heste.
>

Min hukommelse er vist ikke meget værd længere :-/

> Jeg har bare påpeget, at hvis du ikke har råd til 100 heste
>
Heh, det har jeg jo næsten allerede, en skam at de ikke lige lader sig
flytte midlertidigt

>, så
> kunne du jo overveje mindre. den er opgivet til 16 heste (fra ny), og det
> er jo ikke i nærheden af de 30 DT-R har. Men power er ikke hele historien
> ude i terræn'et...
>
Nej, det har du ret i. Jeg har også tænkt lidt over det og bestemt mig for
at det ikke skal være det der holder mig fra den. Det er jo ikke værre end
at den kan skiftes ud, hvis det skulle gå hen og blive et problem (inden et
år anyways).

>> Det har du nok ret i, men det der bekymrer mig (lidt) er
>> tærrændueligheden, for jeg kan da forestille mig at 13 heste får det
>> hårdt, hvis det er løst sand man kører i.
>
> Helt rigtigt! Sand, er det værste sted for en 125'er. På meget andet
> (hårdere) underlag kan den være en fin cykel
>
Ok. Så er det da noget jeg kan leve med.

>, og til vinterbrug kan 30-40 heste ofte være lige rigeligt.
>
Tjaeh, hvis man har motorikken i orden er det vel ikke så galt, ihvertfald
ikke hvis man holder den langt nok nede i omdrejninger og der ikke er for
meget bundtræk... tror jeg

> Jeg har kørt et par vintre på XL600, og det er ikke lykken
>
Det kan jeg godt forestille mig. På is er bundtræk en af de ting man helst
vil være fri for, hvor ironisk det end lyder

> - faktisk har jeg oplever at kure på røv og albuer ud over
> ubetinget vigepligt og med motorcyklen i hælene - lige ud foran en
> politibil!
>
Shit! :-/ Det er i sådan en situation man skider grønne grise :-/

Anyway, du har jo nævnt andetsteds (tror jeg nok) at dtR'en fås fra 12k -
4k mere end Ibs LC og så er den samtidig nyere. Jeg ved ikke helt om det
mon ikke vil være et dumt sted at spare, når nu R'en er lovlig rent
chassismæssigt.
Hvilken stand er en DT-R til 12k typisk i? Er den køreklar eller pilrådden?
Jeg forventer ikke et entydigt svar, men et fingerpeg vil være dejligt

--
mvh Jes Vestervang
FZS600 - der burde have auto-skift dæk lissom dem i MI2

Claus Rittig (10-10-2002)
Kommentar
Fra : Claus Rittig


Dato : 10-10-02 15:03

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse
news:c222oa.cg.ln@vissen.vandhane...

> > Jeg har kørt et par vintre på XL600, og det er ikke lykken

> Det kan jeg godt forestille mig. På is er bundtræk en af de ting man helst
> vil være fri for, hvor ironisk det end lyder

Helt rigtigt. Og XL600 (med XR600 motor) har et solidt træk fra 2000rpm, så
den er altså noget svær at dosere på is.

> Anyway, du har jo nævnt andetsteds (tror jeg nok) at dtR'en fås fra 12k -
> 4k mere end Ibs LC og så er den samtidig nyere. Jeg ved ikke helt om det
> mon ikke vil være et dumt sted at spare, når nu R'en er lovlig rent
> chassismæssigt.

Klogt ræsonneret. Jeg ville også se om ikke de ekstra penge til DT-R'en
kunne graves op... Må jeg foreslå prostitution? Men Ib's DT kunne være en
mulighed hvis den monetære begrænsning ikke er til at rokke, eller hvis den
kan forhandles i en pris der gør den rigtig spændende.

> Hvilken stand er en DT-R til 12k typisk i? Er den køreklar eller
pilrådden?

Et sted derimellem. Det er jo umuligt at svare korrekt på, men du må ud på
markedet og tjekke tilbud.

Rittig



Jes Vestervang (12-10-2002)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 12-10-02 13:00

Claus Rittig wrote:

> "Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev:
>
>> Anyway, du har jo nævnt andetsteds (tror jeg nok) at dtR'en fås fra 12k -
>> 4k mere end Ibs LC og så er den samtidig nyere. Jeg ved ikke helt om det
>> mon ikke vil være et dumt sted at spare, når nu R'en er lovlig rent
>> chassismæssigt.
>
> Klogt ræsonneret. Jeg ville også se om ikke de ekstra penge til DT-R'en
> kunne graves op...
>
Jeg vil lige gå i tænketanken, det må sgu kunne lade sig gøre

> Må jeg foreslå prostitution?
>
Foreslå du bare løs, men selvom du sikkert glæder dig til at jeg kommer på
markedet, så kommer du til at vente længe!

> Men Ib's DT kunne være en
> mulighed hvis den monetære begrænsning ikke er til at rokke
>
Ja, det kan godt være at det ender med det. Jeg vil lige researche lidt,
det kan jo være at jeg kan stampe nogle penge op ad jorden et sted.

>, eller hvis den kan forhandles i en pris der gør den rigtig spændende.
>
Det er også en dejlig mulighed. Jeg vil ihvertfald stadig gerne prøve din,
så jeg har noget at relatere til.

>> Hvilken stand er en DT-R til 12k typisk i? Er den køreklar eller
>> pilrådden?
>
> Et sted derimellem. Det er jo umuligt at svare korrekt på, men du må ud på
> markedet og tjekke tilbud.
>
Jepper
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Armand (07-10-2002)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 07-10-02 14:38


Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en
news:vi0qna.k51.ln@vissen.vandhane...
> S.G wrote:
>
> > skal vi frygte det nu de har meldt frost her inden for et par dage?
> >
> Hmm, jeg har først råd til en vinter-mc om en måned :-/

Er det da ikke en vinter(testet) model du har dig??

--
Armand.



Jes Vestervang (07-10-2002)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 07-10-02 21:41

Armand wrote:
>
> Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev:
>> S.G wrote:
>>
>> > skal vi frygte det nu de har meldt frost her inden for et par dage?
>> >
>> Hmm, jeg har først råd til en vinter-mc om en måned :-/
>
> Er det da ikke en vinter(testet) model du har dig??
>
Jo, det må man sgu nok sige! 30 km i et par centimeter sne med pilot
sport dæk på er lidt af en balanceøvelse
Jeg lærte ligefrem at koble ud når jeg bremsede, da baghjulet ellers
blokerede pga. motorbremsen

--
mvh Jes Vestervang
FZS600 - der fik en halv times overrisling med højtryksrenseren bagefter,
hvilket faktisk har holdt rust væk.

BoS (06-10-2002)
Kommentar
Fra : BoS


Dato : 06-10-02 23:09

Bare rolig. Når de begynder at salte, er det fordi det snart er forår

mvh Bo
Super optimist!



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177518
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408647
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste