Driver til ATI
Fra : keldm

Dato : 06-10-02 16:41

Jeg har formateret en PC, som har et grafikkort hvor der på processoren står
ATI 264VT4, jeg ved at dette kort kan køre med mere end 16 farver, men det
er hvad det tilbyder mig nu efter, at jeg har geninstalleret med Win. 98.
Jeg har ingen driver, så den installeres som et standard PCI-grafikkort.
Er der nogen der har en god ide?
Tak på forhånd
Keldm

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 06-10-02 22:37

keldm skrev: (messageID:

> [...]
> geninstalleret med Win. 98. Jeg har ingen driver, så den installeres
> som et standard PCI-grafikkort. Er der nogen der har en god ide?

Ved en søgning på Google fandt jeg følgende:
http://www.video-drivers.com/drivers/58/58948.htm

Endvidere kan du tage et kig på ATi's egen side:
http://mirror.ati.com/support/drivers/misc/atiadapterutil.html
- her finder du et utility, der kan hjælpe dig med at fastslå hvilket
kort der er tale om, og du kan derefter downloade en passende driver.

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/

Fra : H3nrik V! [2670]

Dato : 07-10-02 11:58

"keldm" <keldm@post2.tele.dk> wrote in message

> Er der nogen der har en god ide?

Hvis kortet sidder på et bundkort med ViA chipset kan det være hér hunden
ligger begravet - så skal du installere ViA's 4-in-1 drivers før du kommer
til at kunne installere den rigtige driver...

--
/H3nrik V! - Ivrig OverClocker.

A486DX4-133 @ 160 K6-233 @ 262 P75 @ 100 P90 @ 120
Dual P100 @ 133 P133 @ 166 P166 @ 200 P200MMX @ 225 PII-266 @ 333(2.5x133)
C300A @ 504 C366 @ 566 Dual C366 @ 550 C600 @ 1008 PIV1.6A @ 2.56

Fra : Mikael2002

Dato : 08-10-02 19:35

"keldm" skrev d. 06-10-02 16:41 dette indlæg :
> [...]
98.
> Jeg har ingen driver, så den installeres som et standard

Hej Keldm

Ja, det er jo altid en fordel at bruge en driver der passer til
hardwaren, som du jo også selv skriver.
Jeg har ikke lige det kort du omtaler, men her er en link hvor jeg fandt
en driver til dit kort.

http://www.video-drivers.com/drivers/56/56823.htm

prøv lige den og lad mig høre hvordan det gik..

Mvh Mikael

http://www.kandu.dk/