Min tur til "klemmen"
Fra : Denise

Dato : 06-10-02 15:52

Hej
Lige en briefing om min første tur til Malerklemmen. Ja,den blev lidt
længere end der var planlagt. Var klar over at jeg ikke skulle tage nogle
små veje, for så var jeg klar over at jeg ville fare vild. Havde derfor fra
krak vejbeskrivelser med i lommen og drog af sted via motorvejen. Havde fået
fat i, at jeg skjulle af ved afkørsel 34 og så til højre, det var stort set
alt jeg sådan lige kunne huske. Nå, på et tidspunkt delte motorvejen sig jo,
og 20 viste mod Odense. Jeg tænkte, ja til Odense skal jeg ikke og tog så
den mod Rødby. Der var godt nok langt til afkørsel 34. Ved afkørsel 34 kørte
jeg jo så af, og drejede til højre og fulgte nogle små hyggelige veje derud
af. På et tidspunkt undrede jeg mig over at der ikke kom en rundkørsel og at
vejen hed noget jeg ikke kunne genkende og byen hed vist Slimminge eller
noget i den stil og jeg så bare ikke nogle motorcykler overhovedet. Ind til
siden, og shit fandt ud af at jeg jo skulle have kørt mod Odense Nå,
jeg fik set en masse små veje og en masse får. Tilbage igen og efter lang
til fandt jeg endelig fandt jeg Malerklemmen.
Hyggeligt sted og masser af motorcykler. Købte en cola og gik rundt og
kiggede, og tænkte der var måske nogle der ville komme og hilse, hvis der
altså var nogle fra DFM. Endelig gav det bonus, og Dennis og Hans kom og
hilste, og senere hilste jeg på Torben (tror jeg).
Nu er der jo flere herinde der hedder Hans og Torben - Dennis, det kan være
du kan fortælle mig deres efternavn. Men det var smadder hyggeligt at få
hilst på nogle fra gruppen, og også at få kørt en dejlig tur, vejret var jo
fantastisk, selv om jeg var ved at blæse af motorcyklen på motorvejen et par
gang..
Stort grin på )))

--
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002, http://dfm.divvy.dk/?id=37

Fra : Hans L. Baldrian

Dato : 06-10-02 16:34

Hej Denise

Mysteriet om Hans skulle hermed være løst!

Det var kanonm hyggeligt at hilse på dig!!

Mange hilsner

Hans (Baldrian)

Fra : Denise

Dato : 06-10-02 16:51

"Hans L. Baldrian" <Baldrian@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Denise
>
> Mysteriet om Hans skulle hermed være løst!
>
> Det var kanonm hyggeligt at hilse på dig!!
>
> Mange hilsner
>
> Hans (Baldrian)

Hej Hans
I lige måde. Mente nok det var dig, pga dit billede, men var ikke
sikker, fordi du på billedet kigger lidt opad. Håber vi ses en anden gang

--
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002

Fra : Thomas Makro

Dato : 06-10-02 20:55

On Sun, 6 Oct 2002 16:52:23 +0200, "Denise" <daugbjerg@*NOSPAM*c.dk>
wrote:

>Endelig gav det bonus, og Dennis og Hans kom og
>hilste, og senere hilste jeg på Torben (tror jeg).
Næææh du hilste på mig, så navnet er Thomas. Det var mig med den røde
VFR med DFM-nummerplade (som i øvrigt har siddet bag nummerpladen i
godt tre år).

Om vi ses senere på året må vejret vise...

--
M.v.h. Thomas Makro
Honda VFR 750 F

Fra : Denise

Dato : 07-10-02 08:01

"Thomas Makro" <makro@cyberjunkie.dk> wrote in message

> [...]
> Honda VFR 750 F
> Privat: http://home.worldonline.dk/~pcmakro/
> DMCN: Giv en hånd, bliv emneredaktør på FAQen

Hej Thomas
Ups, ja men jeg vidste du startede med T, du ved senil dement light. Nå men
jeg prøvede jo at finde dig i galleriet, men det kunne jeg jo ikke, vel?
Motorcyklen kan jeg sagtens huske, den var flot.
Håber vi ses en anden gang .

Fra : Thomas Makro

Dato : 07-10-02 19:54

On Mon, 7 Oct 2002 09:00:41 +0200, "Denise"
<Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> wrote:

>Hej Thomas
>Ups, ja men jeg vidste du startede med T, du ved senil dement light. Nå men
>jeg prøvede jo at finde dig i galleriet, men det kunne jeg jo ikke, vel?
Næh for jeg har "kun" mit foto på DMCN, indtil videre med et kedeligt
billede.
Hvornår kommer galleriet på DMCN, så alt hvad der hører til denne NG
er samlet et sted?
Nå ja, det er vist ikke dig jeg skal spørge Denise, så anyone,
hvornår?

> Motorcyklen kan jeg sagtens huske, den var flot.
Du skal ha briller
Jeg er nok en af dem der gør mindst ud af min motorcykels udseende.
For mig betyder det tekniske mest.

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 06-10-02 22:20

"Denise" <daugbjerg@*NOSPAM*c.dk> skrev i en meddelelse

8<--
> Nu er der jo flere herinde der hedder Hans og Torben - Dennis, det kan
være
> du kan fortælle mig deres efternavn. Men det var smadder hyggeligt at få
> hilst på nogle fra gruppen.
8<--

Ja, det var hyggeligt

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Thomas Makro

Dato : 07-10-02 19:54

On Sun, 6 Oct 2002 23:20:06 +0200, "Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjern
dette)@tdcadsl.dk> wrote:

>Ja, det var hyggeligt
Jep, tak for sludderen og køreturen...

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 07-10-02 10:56

"Denise" <daugbjerg@*NOSPAM*c.dk> wrote in message
> [...]

[snip]

Æv æv... ville gerne have været en tur til klemmen men måtte sidde i en
røgfyldt kælder og æde lagkage sammen med familien. Fedt når solen står højt
og alle de andre er ude og køre. Suk. Forhåbentligt er vejret til det i
starten af november (med mindre de når at salte i mellemtiden).

Pas nu på derude. Det er nu der ligger en masse snask på vejene! Og husk
også at nedfaldne blade er glatte som is!

Hilsner,

Tony
--
http://dfm.divvy.dk/?id=1

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 07-10-02 11:58

"Tony Lorentzen" <tony@NOSPAMlorentzen.com> writes:

> Æv æv... ville gerne have været en tur til klemmen men måtte sidde i en
> røgfyldt kælder og æde lagkage sammen med familien. Fedt når solen står højt
> og alle de andre er ude og køre. Suk.

Det er da bedre end at stå og male lofter hos en af sine venner, synes
du ikke? Jeg nåede så heldigvis en lille tur i går aftes.

--
Jacob - www.bunk.cc
We can predict everything, except the future.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 07-10-02 13:48

"Jacob Bunk Nielsen" <spam@bunk.cc> wrote:

> Det er da bedre end at stå og male lofter hos en af sine venner, synes
> du ikke? Jeg nåede så heldigvis en lille tur i går aftes.

Ok du vinder kedsomheds-konkurrencen

Her i næste weekend skal jeg en tur til fynsland så der får jeg heldigvis
kørt lidt km.

--
Tony
http://dfm.divvy.dk/id?=1

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 07-10-02 15:08

Skal du til træf på Fyn??

--
Mvh.
Henrik (som også er på Fyn næste weekend)

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 07-10-02 16:35

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> wrote:

> Skal du til træf på Fyn??

Dog ikke. Jeg skal til familie-helvede

--
Tony
http://dfm.divvy.dk/?id=1

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 07-10-02 18:32

Så ses vi nok ikke denne gang. Husk hvis du kommer til Jylland weekenden
efter, så er der kom-sammen hos Raptor

--
Mvh.
Henrik

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 08-10-02 06:19

> Pas nu på derude. Det er nu der ligger en masse snask på vejene! Og husk
> også at nedfaldne blade er glatte som is!

Og rimfrost er nå ja også glat som is

/A - det kører meget pænt når termometeret står på frost

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 07-10-02 12:42

"Denise" <daugbjerg@*NOSPAM*c.dk> writes:

> Hej
> Lige en briefing om min første tur til Malerklemmen.

[snip]

Jaja, sådan går det når man ikke læser dfm i weekenden. Vi var 4
stykker der kørte fra S-huset på DTU lidt over 12, og vi nåede først
frem lidt i 2, da vi tog de små veje derned. Vi droppede at få et
bord, så vi sparkede dæk en time tid før vi kørte igen.

Jeg så dog ikke nogen vi kunne genkende fra dfm (vistnok bortset fra
Dan Detlefsen's Ducati).

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen <khp@vitesse.com> Opinions are mine...