Hvilket grafikkort skal jeg vælge ?
Fra : Mikael

Dato : 06-10-02 15:27

Jeg sidder her med 2 forskellige grafikkort, hvilket skal jeg vælge ?

1. Point of Wiev Geeforce2 MX 200 med 32 mb ram

2. Matrox Millenium G450 DualHead med 32 mb ram

Mikael

Fra : Madsen

Dato : 06-10-02 15:28

Mikael skrev:

> Jeg sidder her med 2 forskellige grafikkort, hvilket skal jeg vælge ?

Det kommer en hel del an på hvad du skal bruge din pc til.

Madsen.

Fra : Mikael

Dato : 06-10-02 15:39

> Det kommer en hel del an på hvad du skal bruge din pc til.
>
> --
> Med venlig hilsen
> Madsen.

Det er mest til daglig brug som Office, Internet og engang imellem
lidt spil. De store spil spiller jeg dog næsten aldrig.

Mikael

Fra : Martin K

Dato : 06-10-02 16:34

Mikael wrote:
> Det er mest til daglig brug som Office, Internet og engang imellem
> lidt spil. De store spil spiller jeg dog næsten aldrig.

Hvilken type spil er der tale om?

--
Martin K

Fra : Trygleren

Dato : 06-10-02 16:44

Matrox, Matrox og atter Matrox.

Egentlig ikke, når GeForcekortet er et Mx.

> Det er mest til daglig brug som Office, Internet og engang imellem
> lidt spil. De store spil spiller jeg dog næsten aldrig.

Matrox har klart bedst billedkvalitet og lige så godt (hvis ikke bedre) som
GeForcekortet.

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

Fra : Madsen

Dato : 06-10-02 18:41

Trygleren skrev:

> Egentlig ikke, når GeForcekortet er et Mx.

Alt andet lige så vil jeg tro at Geforcekortet er hurtigere til 3D-spil
end Matrox-kortet er når det kun er et G450, men det er muligt at jeg
tager fejl. Det var blot min umiddelbare tanke da jeg svarede Mikael.

Madsen.