balance og zone
Fra : Lene

Dato : 06-10-02 13:06

Jeg kender zonekost og ser IKKE de 2 principper som ens !!!!

Et af punkterne de adskiller sig på (ret væsentligt) er at
Balancekost-princippet faktisk ikke har begrænsning på portionsstørrelsen af
mad, samt frugt-indtagelsen er meget større på Balancekosten!!!

MVH Lene

Fra : Lene

Dato : 06-10-02 13:46

Undskyld, jeg skulle have svaret på streng længere nede...