Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Problem: Canon Powershot A200
Fra : Hov-Hov

Dato : 06-10-02 11:57

Jeg har lige købt et A200, men har flg. problemer:

1) Man kan max tage et par billeder inden Alkaline batterierne løber tør!!
Og man kan ikke bruge Sony eller Panasonic batterier - der skriver kameraet
med det samme "Udskift batterier". Det er kun Duracell.... Mærkeligt. Hvad
kan jeg gøre???? Andre med samme problem?

2) Electric City (der købte jeg det) skrev at der var lyd på videoen - det
synes jeg ikke der er.. Hvordan kan jeg få det? Brugsanvsningen nævner ikke
noget om det..

3) Nogen der har erfaringer med dette kamera? Billedkvalitet m.v.?

Johnny

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 06-10-02 16:17

Efter hvad jeg har set nærmest "spiser" den batterier så NiMH
batterier på 1600-2000 mA er et must.
Den har ingen lyd.
Jeg kender ingen digital kameraer i den prisklasse med lyd.

Fra : Michael Larsen

Dato : 07-10-02 12:26

Jeg har også købt mig et powershot A200, og er meget tilfreds med
billedkvaliteten i den høje opløsning. Jeg tager også mange små
videoklip og sætter dem sammen i moviemaker i XP. Her lægger jeg også
lyd/musik på, for det er der nemlig ikke i kameraet(Det er jo også
billigt, ik').

Jeg havde de samme problemer med almindelige battrier, som du har
haft. Så købte jeg en lader og 4 stk. 2000mA batterier på
www.batterier.dk. Det er noget der virker !!!!

Jeg syntes det er et rigtigt godt, lille kamera der kommer med over
alt....

/Michael

Fra : Peter Dahl

Dato : 07-10-02 17:03

"Michael Larsen" <mil@amtssparekassen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> videoklip og sætter dem sammen i moviemaker i XP. Her lægger jeg også
> lyd/musik på, for det er der nemlig ikke i kameraet(Det er jo også

Jeg har netop købt et A 100, og det irreterer mig at avi-filmene det tager
kun kan afspilles i Quicktime-programmet og ikke i Mediaplayer, jeg har lige
prøvet at læse mine film ind i MovieMaker, men også uden held. Kan det
klares med et codec ?

> Jeg havde de samme problemer med almindelige battrier, som du har
> haft. Så købte jeg en lader og 4 stk. 2000mA batterier på
> www.batterier.dk. Det er noget der virker !!!!

Enig, digitale kameraer er ikke for almindelige batterier.

Peter

Fra : Michael Larsen

Dato : 07-10-02 19:44

Det kan nemlig klares med et codec og det findes her:
http://www.morgan-multimedia.com/ubb/forum1/clicks_db/download.asp?file=m3jp
egv3.exe

/ Michael

Fra : Peter Dahl

Dato : 07-10-02 22:25

"Michael Larsen" <michael@larsen.dk> skrev i en meddelelse
> Det kan nemlig klares med et codec og det findes her:

http://www.morgan-multimedia.com/ubb/forum1/clicks_db/download.asp?file=m3jp
> egv3.exe

Tak Michael,
starter WMP (6) men det er desværre med grøn skærm, men jeg checker
indstillingerne i morgen og evt. siten.

Hilsen Peter

Fra : Michael Larsen

Dato : 07-10-02 19:47

Du skal kopiere hele linket op i adresselinien også egv3.exe !!!