Statusbar & adresse bar OFF
Fra : Per Rosenhave

Dato : 06-10-02 12:18

Hejsa experter derude ... er der en måde hvorpå jeg kan slå
adressebar og statusbar fra i en browser ?

Jeg vil gerne have den mulighed da jeg derved kan få mere plads på min www
site ...

på forhånd tak.

mvh. Per Rosenhave

Fra : Erland Rasmussen

Dato : 06-10-02 12:57

Per Rosenhave wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> adressebar og statusbar fra i en browser ?
>
> Jeg vil gerne have den mulighed da jeg derved kan få mere plads på min www

Hej Per!
Klik på vis i browseren, fjern fluebenet ved statuslinjen
Klik på værktøjslinier og fjern fluebenet ved adresse

Det er måden i IE. Jeg ved ikke, om det gælder andre browsere.

Hilsen

Erland

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Niels Andersen

Dato : 06-10-02 15:03

Per Rosenhave wrote in <Xns929F87514523Bperrosenhavedk@193.88.15.201>:
> Hejsa experter derude ... er der en måde hvorpå jeg kan slå
> adressebar og statusbar fra i en browser ?

Ikke med HTML, og det er nu meget godt.

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)

Fra : Per Rosenhave

Dato : 07-10-02 17:18

Niels Andersen <niels-usenet@myplace.dk> wrote in news:dqXn9.78172
$Qk5.3345863@news010.worldonline.dk:

> Ikke med HTML, og det er nu meget godt.

Det har jeg så fundet ud af .. og bruger nu java til at udføre den opgave
for mig :)

mvh. Per Rosenhave

http://www.baha.dk <-- BAHA det gode alternativ til tradionelle
høreapperater

Fra : Niels Andersen

Dato : 11-10-02 23:46

Per Rosenhave wrote in <Xns92A0BA2CD8096perrosenhavedk@193.88.15.201>:
> Det har jeg så fundet ud af .. og bruger nu java til at udføre den opgave
> for mig :)

Du mener vel at du bruger javascript til at lave en popup?

(java og javascript har uhyggeligt lidt med hinanden at gøre)

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)