Åh at spille pik !
Fra : alex

Dato : 25-02-01 00:18

Åh at spille pik !

Før og efter jeg tager til nøgensvømning er jeg nødt til at spille pik,
for at få den skønneste udløsning. I saunaen forsøger jeg at skjule
eventuelle fornemmelser, men det er ikke altid nemt, heldigvis kan jeg
så gå på toilettet og spille pik, bagefter en tur under bruseren og ind
i saunaen igen. Jeg kan se at flere af de andre fyre har lidt ståpik
fornemmelser og flere og flere bliver glatbarberet. Nogle af pigerne har
også bemærket de unge ståpikke, hvilket er ganske naturligt. Dog så jeg
gerne en mulighed for at vise, nu skal i bare se glatte-far her sprøjte

En opfordring har du ikke prøvet glatbarbering af din pik (det hele)
under armene og i skridtet, køb og brug VEET det er rigtig godt.

Du skulle også prøve nøgensvømning, det finder du f.eks www.google.com
søg efter nøgensvømning eller naturistsvømning og du får nogle fotos og
adresser.

Knus

--
alex@munkebo.dk er en fantom adresse
Spild ikke din tid med at poste blanke e-mails med vedhæftede virusfiler

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 25-02-01 09:15

On Sun, 25 Feb 2001 00:18:01 +0100, "alex" <alex@munkebo.dk> wrote:

      Hejsa

>En opfordring har du ikke prøvet glatbarbering af din pik (det hele)
>under armene og i skridtet, køb og brug VEET det er rigtig godt.

   Glatte nosser - se det er en lækkerhed - men jeg synes et
eller andet sted at sådan et lem ser amputeret ud hvis det ikke er hår
hen over det Og så kan jeg helt personligt ikke forlige mig med
tanken om mænd med glatbarberede armhuler....På den anden side - jeg
barberer heller ikke min egne
--
- Trine
snoe@nospam.dk

Fra : Anders Houmark

Dato : 25-02-01 15:32

Trine Stubbe Teglbjaerg skrev i meddelelsen ...

> Glatte nosser - se det er en lækkerhed - men jeg synes et
>eller andet sted at sådan et lem ser amputeret ud hvis det ikke er hår
>hen over det

hehe kan du bestemme dig? :)

>Og så kan jeg helt personligt ikke forlige mig med
>tanken om mænd med glatbarberede armhuler....På den anden side - jeg
>barberer heller ikke min egne

hæhæ adr du er ulækker tihi *G*

--
Mvh Anders Houmark
Den der tærsker langhalm

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 25-02-01 16:18

On Sun, 25 Feb 2001 15:31:40 +0100, "Anders Houmark"
<alfaman@mobilixnet.NOSPAM.dk> wrote:

>hehe kan du bestemme dig? :)

   Hmm - hvilken del forstår du ikke? Glatte nosser og så hår
hen over kalorius.....Det er da ik en selvmodsigelse?

>hæhæ adr du er ulækker tihi *G*

   Bortset fra det så har jeg ikke ret meget behåring under
armene og jeg har helt lyse hår så de ses stort set ikke. I øvrigt er
jeg ret sikker på at det stikker enormt meget. Og så er min kæreste
fuldkommen ligeglad
--
- Trine
snoe@nospam.dk

Fra : FreYa

Dato : 25-02-01 18:43

Sun, 25 Feb 2001 16:17:38 +0100, i dk.snak.seksualitet, skrev Trine
Stubbe Teglbjaerg <snoe@nospam.dk>:

>    Glatte nosser og så hår
>hen over kalorius.....Det er da ik en selvmodsigelse?

Overhovedet ikke. Der er da enormt stor forskel på "overskæg"
og "fuldskæg" ;)
--
Freya

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 26-02-01 08:28

On Sun, 25 Feb 2001 17:42:56 GMT, FreYa <freya@mailto.dk> wrote:

>Overhovedet ikke. Der er da enormt stor forskel på "overskæg"
>og "fuldskæg" ;)

   Det var jo det jeg mente Nu er det ikke så meget jeg
nusser og slikker *hen over* den - mens sådan et par glatte nosser er
en direkte invitation Og så giver det i reglen et ret godt
resultet sku jeg hilse og sige
--
- Trine
snoe@nospam.dk

Fra : Anders Houmark

Dato : 26-02-01 15:54

Hehe men du skrev jo:
"
> [...]
"

Og jeg vil nu mene at "hen over det" er pungen og rundt omkring pikken....
Og ikke "maven" (eller hvad man skal kalde det) som sidder ovenover :)

> Det var jo det jeg mente Nu er det ikke så meget jeg
>nusser og slikker *hen over* den - mens sådan et par glatte nosser er
>en direkte invitation Og så giver det i reglen et ret godt
>resultet sku jeg hilse og sige

hehe u tell me :) Har ikke lige styr på sådan noget..

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 26-02-01 15:57

On Mon, 26 Feb 2001 15:54:10 +0100, "Anders Houmark"

>Hehe men du skrev jo:
>"
>"

   Ja, og hvilken del af: "et lem ser amputeret ud hvis det ikke
er hår hen over det" er det der ikke harmonere med glatte nosser?

>Og jeg vil nu mene at "hen over det" er pungen og rundt omkring pikken....
>Og ikke "maven" (eller hvad man skal kalde det) som sidder ovenover :)

   Det der er flueknepperi - og selv om det ord lugter lidt af
sex så hører det alså ikke hjemme her. :/

--
- Trine
snoe@nospam.dk

Fra : Chokmah Rabias The d~

Dato : 28-02-01 02:39

On Mon, 26 Feb 2001 15:57:08 +0100, Trine Stubbe Teglbjaerg
<snoe@nospam.dk> wrote:

>On Mon, 26 Feb 2001 15:54:10 +0100, "Anders Houmark"
><alfaman@mobilixnet.NOSPAM.dk> wrote:
Hi Trine

>   Det der er flueknepperi - og selv om det ord lugter lidt af
>sex så hører det alså ikke hjemme her. :/

Det er nemligt rigtigt du skal bare gi ham ren besked , kom her og
forstyre go orden og en behagelig atmosfære ved at hænge sig i
detalier *tsk tsk* :)
MvH
Bo
fut :dk.snak.off-topic

Fra : Chokmah Rabias The d~

Dato : 28-02-01 02:38

On Mon, 26 Feb 2001 15:54:10 +0100, "Anders Houmark"
<alfaman@mobilixnet.NOSPAM.dk> wrote:
Hi Houmark :)

>Hehe men du skrev jo:
Ohhhhh nu har du sgu gjort det .. Trines rejser til logikken er
....ikke bestemt af hverken tyngdekraft stædighed eller nogen form for
ubøjelighed ....

>"
>"
>
>Og jeg vil nu mene at "hen over det" er pungen og rundt omkring pikken....
>Og ikke "maven" (eller hvad man skal kalde det) som sidder ovenover :)

Det gør det sikert også men det tror ikke det er så vigtig en del af
Trines agumentasion...
MvH
Bo
fut :dk.snak.off-topic

Fra : Preben Bonnovic

Dato : 26-02-01 09:49

> Åh at spille pik !

Ja det kan vi alle, men har du overvejet hvor irreterende det er for andre,
at der render såden en liderlig lille svans rundt omkring med kobberrødt
hoved.

Er du iøvrigt sprunget ud?

Preben

PS. pas på at din fantasi ikke løber helt af med dig.

Fra : Puk

Dato : 26-02-01 18:11

"Preben Bonnovic" <preben_bonnovic@sol.dk> skrev i en meddelelse

Hej alle sammen

I forbindelse med nedenstående citat, som jeg (muligvis
fejlagtigt) opfatter som homofobisk (nok mest pga den nedsættende
tone) vil jeg gerne lige lufte nogle tanker om homofobi, som i
andre måske kan nikke genkendende til. Måske har i nogle andre
bud.

> [...]
er for andre,
> at der render såden en liderlig lille svans rundt omkring med

Som sagt opfatter jeg ovenstående som en homofobisk udtalelse.
Jeg har så gået og tænkt over, hvad der egentlig kan være årsag
til at man bliver homofobisk, også i forbindelse med tråden om
grænser.

Jeg synes oftest, at jeg det er mænd som udtaler sig homofobisk
og antager (igen måske fejlagtigt) at der er flere mænd som er
homofobiske. Endvidere oplever jeg det som om, disse mænd kun er
homofobiske i forhold til bøsser og ikke i forhold til lesbiske.
Jeg er altså ikke rigtig rendt ind i kvinder, som lider af
homofobi i forhold til hverken bøsser eller lesbiske. Sluttelig
definerer jeg homofobisk som det at være bange for eller tage
stærkt afstand fra (blandt andet med nedsættende vendinger)
homofili.
Så ved i hvilket udgangspunkt jeg har, når jeg skriver om det i
denne sammenhæng.

Min tanke er faldet på, om homofoberne i virkeligheden er den
slags mænd, som når de selv går og fantaserer om kvinder og sex
gør det på en meget objektificeret måde. De er selv jægeren og
kvinden er stort set blot et trofæ, som de nedlægger. Endnu et
hul i rækken af huller, som man kan bryste sig med.
Når de så tænker på at en anden mand kunne have en sexuel fantasi
om dem selv, så bliver det meget ubehageligt for dem, fordi de
antager at deres egen måde at fantasere på også må være måden som
den homofile fantaserer på. Min tanke er så, at de homofobe
bestemt ikke selv bryder sig om at blive objektificeret og at det
måske er medvirkende grund til at de finder det så frastødende.

Sagt meget simpelt så kunne man drage en parallel til faderen som
(oftest i sjov) udtaler, at når hans lille pige bliver stor, så
skal hun vogtes af ham selv og han skal have sig et haglgevær.
Spørger man hvorfor, så siger han som regel, at det er fordi han
ved hvordan knægte i den alder tænker. Selvom det tit er sagt i
sjov, så er der måske et gran af alvor i det.
Min tanke er så at det er det samme som gør sig gældende for
homofoben. Han ved (tror han) hvordan mænd tænker på/fantaserer
om/(måske endda dyrker) sex. Det ved han fra sin egen måde at
gøre det på (det er vist ikke helt ualmindeligt at tage
udgangspunkt i sig selv og tro at de fleste andre må være lige
sådan). Og den slags vil han simpelthen ikke selv udsættes for.
Tanken om at nogen tænker på ham, på samme måde som han kunne
finde på at tænke på en kvinde (som et rent objekt) er ubehagelig
og skræmmende for ham. Endnu værre tanken om at nogen skulle
kunne finde på at rage ham på røven til en fest, som han selv
kunne finde på at gøre det med en kvinde osv. osv.
Altså i virkeligheden noget med, at han ikke selv bryder sig om
at blive betragtet på samme måde, som han selv kunne finde på at
betragte kvinder.

Puha det er svært at forklare. Men hvad siger i andre, kunne der
være noget om det? Ikke som den eneste faktor der skulle
forklare det hele, men blot som en del af en mulig forklaring.

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : Chokmah Rabias The d~

Dato : 28-02-01 02:40

On Mon, 26 Feb 2001 18:11:01 +0100, "Puk" <powder@worldonline.dk>
wrote:

Hi Puk
som den enste erklærede homofob må jeg jo svare selv om jeggodt nok
har sat han skrivene role på ferie
> [...]
>homofobiske. Endvidere oplever jeg det som om, disse mænd kun er
>homofobiske i forhold til bøsser og ikke i forhold til lesbiske.
Så på hans vegne må jeg udtale , med tankerne tilbage MED OS fra
Jylland hvor en spade er en spade og bøssser er skydevåben.

sagen til det forholder isg som korekt siktseret er ... at hvis en
mand er hetroseksuel så ville en homo skesuel handling og adfærd være
krænkene i mod hans maskuline værdighed - hvorfor det præcist er sådan
ved jeg ikke , måske fordi som freud som jeg arldirg har troed på
endisge kunnet fordrage .. sagde noget ubehageligt bemærkelsesværdigt
hænd i mod sin død .. hvor han bleb ramt af nogen få klar syn at for i
virkligheden at forstå den menskelige pysologi måtte man nok
oprindeligt tage udgansg punkt i at alle var født biseksuelle , hvad
og hvor meget han så lagde i det står hænd i det uvisse ... men om det
var analt samleje i mellem 2 herre tviler jeg på.
Men det er om muligt noget angsten for at det måske kunne forholde sig
sådan med en slev der efaktuere den første bølge af lede ... så er der
den rent praktisk smaværd med meget svansede bøsser , hvis affekterede
adfærd nogen rat hurtigt kan få nok af.
også er der det med de lesbiske .. det er jo ikke alvor på en eller
anden undelrige måde at 2 høns ligger og gnubber hianden i skrevet og
hwa så ? der bliver jo ikke stukket en pik ind så hvor_alvorligt_kan
det være ( ? ) det er ligesom 2 børn der leger uden de i virkligheden
ved hvad de laver det er harmløst og som den bortrejste homofob så
ofte skrev så kommer der ihvertilfælled ikke aførring ind i billedet
så ? ...
man kan måske også vende dne en 3 gang og sige det maskuline er ofte
forbundet med den ekstroverteterede del af akten og det femenine med
det introverterede ... altså logisk talt så 2 dynamikker af samme art
i samme bevægelse som det ekstrovertede er meget energi og som sådan
signal givne hvor der i den samme identiske introverterede situation
er noget privat fremmed uvedkomne ihvertilfælled for den gruppe af
mænd som som du skitsere og jeg nok i et vist omfang tilhøre.
MvH
Bo

Fra : Preben Bonnovic

Dato : 28-02-01 13:15

> [...]
> være noget om det? Ikke som den eneste faktor der skulle
> forklare det hele, men blot som en del af en mulig forklaring.

Ja puha det var lige så hårdt at forstå din forståelse af undertegnede, men
kan da forstå du selv skal af med noget.

Jeg lider ikke af homofobier, har heller ikke noget imod andre mennesker som
ikke deler min seksuelle orientering.

Jeg har gang på gang prøvet at sætte mig ind i, hvorfor bøsser eller mænd
deler seksuel interesse for hindanden, men det har aldrig lykkedes mig
hverken i tanker eller diskussioner, at placere en mand der hvor kvinden for
mig står, men jeg har måttet acceptere det, udfra min hverdag med venner,
kollegaer m.m.

Jeg har virkelig prøvet at forstå, så du må ikke klandre min natur.

Ligeledes med lesbiske har jeg igen denne modløshed, overfor den for mig
ærlige forståelse, jeg ligeledes her ikke kan finde.
Modsat bøsserne som ofte skilter kraftigt med deres seksuelle orientering
gennem tale og udseende opførsel, erfarer jeg ikke at lesbiske promoverer
deres seksuelle orientering mere end almindelige heteroseksuelle.

Mht. tranvesitter eller transeksuelle, har englænderne via mangfoldige
TV-programmer brunget forståelse herfor, hvor jeg fuldt ud accepterer denne
nødvendighed for kønsskifte.

Jeg reagerer mod "fantom Alex" med forargelse, idet jeg mener at det er en
"ret" for nøgenbadere og nudister, at andre "mennesker" respekterer denne
form for samværd, har selv prøvet på nudist strand, og finder det helt ok.
og naturligt, uden særlige seksuksuelle tanker, andet til min veloplagte
hustru.

Jeg mener at Alex er syg, der er en ubalance i hans personlighed, han er
styret af sine seksuelle drifter, og er ikke i stand til i hans personlighed
at filtrere virkelighed og fantasi fra hindanden.

--------------------------------
Læs også i tidligere tråd fra Alex:
Vi drenge begynder allerede i 12 års alderen at sprøjte med en kæmpe
udløsning til følge. Normalt kan jeg sprøjte en 5-6 gange dagligt og 2-3
gange lige efter hinanden, det er sundt og godt. Kan nogen stikke det,
lad mig få en fortælling !
--------------------------------

Først og fremmest med reference til hvad "Alex" selv beskriver i denne tråd,
kan det da ikke være uforståeligt for andre end "åndsfæller", hvor
belastende det er for mennesker der mødes af denne afvigende karakter, og
som sikkert føler det ydmygende og påtrængende af denne afviger.

Jeg håber at denne "Alex" vil blive opdaget og behandlet for denne
afvigelse, inden han kammer over og styret af sine stærke seksuelle
fantasier og drifter, måske forgriber sig på unge eller børn.

Jeg ser ham som en farlig person, som jeg er utryg ved at have gående frit
omkring, ligesom denne accept (b.la. X=fut mudderkastning) af afvigeren jeg
finder her i tråden, som reaktion på min afsky - er uforståelig.

Jeg er meget bekymret over holdningen til afvigeren som jeg stadig betegner
som en lille liderlig karakterafvigende svans, eller med andre ord befinder
min opfattelse af hans person så lavt, at jeg helst ser samfundet foruden.

Preben

Fra : FreYa

Dato : 28-02-01 13:52

Mon, 26 Feb 2001 18:11:01 +0100, i dk.snak.seksualitet, skrev "Puk"
<powder@worldonline.dk>:

Hej Puk ;)

> [...]
>bestemt ikke selv bryder sig om at blive objektificeret og at det
>måske er medvirkende grund til at de finder det så frastødende.

Ja, det tror jeg du har ret i, altså at de ikke bryder sig om at blive
objektificerede. Jeg tror dog ikke det har så meget at gøre med den
måde de selv fantaserer på, så meget som det måske hænger sammen med
at man føler sig sat uden for indflydelse på, hvilke fantasier man
figurerer i.

Jeg ser en større sammenhæng med en tidligere diskussion,som du
sikkert husker ;), nemlig den med de ufrivillige ståpikke, hvor jeg
kunne forestille mig at de samme mekanismer gør sig gældende: man
frastødes ved tanken om, at man gøres til genstand for en andens begær
uden selv at have nogen indflydelse derpå.

Selve homofobien, tror jeg ikke kan forklares med ovennævnte. Jeg tror
bare, at hvor kvinder kan føle det generende at opleve en mands
uønskede seksuelle interesse, der vil den homofobe mand føle afsky, da
han jo netop har en fobi overfor den slags sex som han formoder den
homoseksuelle mand fantaserer om, hvorimod de færreste kvinder har en
fobi overfor heterosex.

Jeg er tilbøjelig til at give Preben ret i, at der ligger en afvigelse
i, at være så opslugt af sin egen pik og dens evne til at sprøjte,
samt det, at folk på offentlige steder "skal" lægge mærke til "den"
(her forstår jeg afvigelse som noget der afviger fra normen, uden der
af den grund er tale om noget sygt. Jeg kan heller ikke tilslutte mig
at der skulle være tale om en farlig person).

Under alle omstændigheder er der tale om ekshibitionistiske
tilbøjeligheder, og det er en seksualitet som meget vel kan opleves
som krænkende for den person som er i den modtagende ende af
synsindtrykket, og det uanset om denne person er kvinde, mand, eller
homofob.

--
Freya

Fra : Brian

Dato : 05-03-01 23:42

Hejsa Puk
Snip dine tanker om, at homofobi skyldes mandens angst for selv at blive
begæret og også for at blive regnet for et brugsobjekt osv. osv.

Fanden til udtalelser der kommer her i gruppen. I dag er det nærmest helt
tabu at tage afstand fra noget, at sige totalt fra, for det må man næsten
ikke. Ok, hvis I mener, at der eksistere en homofobi tja så gør der sikkert
det, men personligt ta'r jeg meget meget stærkt afstand fra bøsser og
kønslig omgang med en fra mit eget køn. Noget af det værste jeg kan
forestille mig ville være at kysse en mand... føj da for satan i hele hule
pikslikkende helvede. Har forgæves prøvet på, at overveje, om der ikke bare
er en lille bitte bitte meget næsten usynlig tiltrækning ved det, men nej!
Absolut nej! Mærkeligt nok vil det at kysse med en anden mand, yyyrdk får
sgu helt kvalme ved tanken faktisk noget af det værste ved tanken. Jeg vil
ikke komme ind på andet omkring homofili end dette, men blot anfægte retten
til at sige fra over for noget, og om psykologer og andres påberåbte ret til
at sige man er "bange", bare fordi man siger fra. Hvis man er rasist så er
man også "bange", hvis man ta'r afstand for bøssers sexualitet er man det
sgu åbenbart også... Lige en tanke i den så fortiden fortravlede hverdag

Mange hilsner
Brian

Fra : Chokmah

Dato : 06-03-01 22:36

On Mon, 5 Mar 2001 23:41:56 +0100, "Brian" <nomail@nowhere.dk> wrote:

Brian
>Fanden til udtalelser der kommer her i gruppen. I dag er det nærmest helt
>tabu at tage afstand fra noget, at sige totalt fra, for det må man næsten
>ikke.
fra hvad ?
> [...]
>kønslig omgang med en fra mit eget køn. Noget af det værste jeg kan
>forestille mig ville være at kysse en mand... føj da for satan i hele hule

kysse en mand prøv så at forstil dig at få en andens mands sperm
sprøjted op i din tarm flora ?

>Har forgæves prøvet på, at overveje, om der ikke bare
>er en lille bitte bitte meget næsten usynlig tiltrækning ved det, men nej!
so fare so good

> [...]
>til at sige fra over for noget, og om psykologer og andres påberåbte ret til
>at sige man er "bange", bare fordi man siger fra.
Gør de det ?

> Hvis man er rasist så er
>man også "bange", hvis man ta'r afstand for bøssers sexualitet er man det
>sgu åbenbart også... Lige en tanke i den så fortiden fortravlede hverdag

en af mange !

Mange hilsner
Bo

Fra : Chokmah Rabias The d~

Dato : 28-02-01 03:06

On Mon, 26 Feb 2001 09:49:10 +0100, "Preben Bonnovic"
<preben_bonnovic@sol.dk> wrote:

>Ja det kan vi alle, men har du overvejet hvor irreterende det er for andre,
>at der render såden en liderlig lille svans rundt omkring med kobberrødt
>hoved.
sikert en del !

>Er du iøvrigt sprunget ud?
er du ???
>Preben
C.
>PS. pas på at din fantasi ikke løber helt af med dig.

fut =dk.snak.mudderkastning

Fra : Finn

Dato : 27-02-01 22:52

Halløj Alex,

"alex" <alex@munkebo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> også bemærket de unge ståpikke, hvilket er ganske naturligt. Dog så jeg
> gerne en mulighed for at vise, nu skal i bare se glatte-far her sprøjte

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men det vil nok være sundt hvis du lige
prøvede at fokusere på andre ting end sex når du er til nøgensvømning. Det
kunne jo godt være at der var nogen der ikke kunne lí folk der gik rundt med
lumre tanker i deres hoved - de er som regel lette at spotte.

> [...]
>
> Du skulle også prøve nøgensvømning, det finder du f.eks www.google.com
> søg efter nøgensvømning eller naturistsvømning og du får nogle fotos og

Jeg kan også kun anbefale det og hvis du føler dig ung af sind, kan du følge
dette link : www.dun.dk

Finn