NFS Porsche Challenge under XP?
Fra : Rasmus S

Dato : 06-10-02 11:08

Hej,

Under opstart af spillet når jeg til skærmbilledet hvor der står den loader.
Den står her i ca. 4 min, og ender med at hoppe ud på skrive bordet igen.

System:

Win XP Pro
Athlon XP 1900+
MSI KT3 Ultra
GF4 Ti4200 29.60 (har prøvet alle andre drivere)
512 PC2700

Mvh

Rasmus

Fra : Vega

Dato : 06-10-02 11:23

Så vidt jeg husker, skal du højreklikke på .exe filen og gå ind under
kompatibilitet, og under kompatibilitetstilstand skal du sætte et flueben
ved Kør dette program i kompatibilitetstilstand for: Windows 98/ME

Mvh. Vega.

Fra : Rasmus S

Dato : 06-10-02 11:50

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> wrote.

> Så vidt jeg husker, skal du højreklikke på .exe filen og gå ind under
> kompatibilitet, og under kompatibilitetstilstand skal du sætte et flueben
> ved Kør dette program i kompatibilitetstilstand for: Windows 98/ME

Tak, det virker jo :) ... så er det næste problem at grafikken i menuen er
meget grov + spillet kører med ca. 5 fps (1024x768 32bit)... dohh.

Mvh

Rasmus

Fra : Vega

Dato : 06-10-02 12:27

Har du sat anti-aliasing til for dit grafikkort?

Det hjælper nok på det grove.

Fra : Rasmus S

Dato : 06-10-02 12:32

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> wrote.

> Har du sat anti-aliasing til for dit grafikkort?
>
> Det hjælper nok på det grove.

Det er sat til at blive styret automatisk af spillene. Det er kun i menuen
grafikken er grov, inde i spillet ser det ud som det skal, blot kører det
ufatteligt langsomt :(.

Mvh

Rasmus

Fra : Vega

Dato : 06-10-02 16:30

Ja men prøv at sætte det på 4x

Fra : Rasmus S

Dato : 06-10-02 17:11

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> wrote.

> Ja men prøv at sætte det på 4x

Det hjælper ganske lidt i menuen, men spillet kører på samme måde.

Mvh

Rasmus

Fra : Karsten Borchers

Dato : 06-10-02 17:21

Glem alt om kompatibilitetstilstand hvis du ikke agter at køre det online.
Slet, eller rename istedet filen gimme.dll, så skal du se løjer ;)

/ Borchers

Fra : Christian

Dato : 06-10-02 18:28

"Karsten Borchers" <karsten@*spam*borchers.dk> wrote in message
> Glem alt om kompatibilitetstilstand hvis du ikke agter at køre det online.
> Slet, eller rename istedet filen gimme.dll, så skal du se løjer ;)

Han skal nemmelig spille det online, og han får så meget træk at han ikke
kan sove i nat
Mvh
Christian S

Fra : Rasmus S

Dato : 06-10-02 19:47

"Christian" <realbadass@stofanet.dk> wrote.

> Han skal nemmelig spille det online, og han får så meget træk at han ikke
> kan sove i nat

Ja, du er sku' heldig jeg ikke kan få det til at virke!

Mvh

Rasmus