newsreader 40tude
Fra : Peter Loumann

Dato : 06-10-02 10:15

Hej gruppe,

Jeg faldt lige over en newsreader, jeg ikke kendte

http://www.40tude.com/dialog/features.htm

Den minder mistænkeligt om Agent i det ydre, men understøtter flere
newsservere, hvad Agent efter mange år og adskillige opdateringer ikke
har kunnet tage sig sammen til. Den er freeware og desværre også beta.

Er det nogen her, der har erfaringer?

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Sune

Dato : 06-10-02 13:25

On Sun, 06 Oct 2002 11:14:40 +0200, Peter Loumann <peloda@tiscali.dk>
wrote:

>Jeg faldt lige over en newsreader, jeg ikke kendte
>
>http://www.40tude.com/dialog/features.htm

Den ser god ud.

>Er det nogen her, der har erfaringer?

Har lige leget med den i 10 minutter.

Det er ikke lykkedes mig at gemme filer i andre formater end *.zip.
Selv multiparts bliver gemt i x-antal multiparts med kryptiske navne.

Det kan jeg ikke bruge til noget.......

Mvh
Sune

Fra : Sune

Dato : 06-10-02 17:21

On Sun, 06 Oct 2002 14:25:19 +0200, Sune <maj2002@deleteme.tdcadsl.dk>
wrote:

>Det er ikke lykkedes mig at gemme filer i andre formater end *.zip.
>Selv multiparts bliver gemt i x-antal multiparts med kryptiske navne.

Ovenstående var jeg da vist selv skyld i.
Måske virker skidtet alligevel.......

Mvh
Sune