Ring O'Matic
Fra : Søren Falkenberg Joh~

Dato : 06-10-02 08:34

Jeg har engeng købt en lille boks med ovenstående navn. Den skiller de
forskellige ringearter ved Nummerbestemt Ringning ud på hver sin linie. Kan
man stadig få dem? Hvor?

Søren Falkenberg Johansen

Idé-Sign - Skilte & Solfilm
Strandvejen 52
5240 Odense NØ

Tlf. 63 10 50 58 Fax 63 10 50 78

Websites www.ide-sign.dk / www.3M-solfilm.dk

E-mail: info@ide-sign.dk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 06-10-02 09:22

"Søren Falkenberg Johansen" <sorenNOSPAM@ide-sign.dk> skrev i en
meddelelse news:anop2m$1es8$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk...
> Jeg har engeng købt en lille boks med ovenstående navn. Den skiller de
> forskellige ringearter ved Nummerbestemt Ringning ud på hver sin
linie. Kan
> man stadig få dem? Hvor?

Spørg i en telebutik (evt den på nettet).

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Ole Kirkholt

Dato : 06-10-02 20:14

> [...]
> Jeg har engeng købt en lille boks med ovenstående navn. Den skiller de
> forskellige ringearter ved Nummerbestemt Ringning ud på hver sin linie.

Se evt

http://www.blichfeldt.dk/indexdk.htm

mvh

Ole

Fra : Søren Falkenberg Joh~

Dato : 07-10-02 08:59

> Se evt
>
> http://www.blichfeldt.dk/indexdk.htm

Det ser smart ud - tak for linket!

Fra : Wormie

Dato : 07-10-02 10:52

> Jeg har engeng købt en lille boks med ovenstående navn. Den skiller de
> forskellige ringearter ved Nummerbestemt Ringning ud på hver sin linie.
Kan
> man stadig få dem? Hvor?
Du kunne også overveje at skifte til ISDN hvor du får 2 fuldstændig separate
linier til nogenlunde samme pris som nummerbestemt ringning...

mvh

David

Fra : Søren Falkenberg Joh~

Dato : 14-10-02 22:19

"Wormie" <wormie_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
separate
> linier til nogenlunde samme pris som nummerbestemt ringning...

Der var ikke noget jeg hellere ville, men jeg er kunde hos Telia, og de kan
ikke selvoprette en ISDN. Så skal jeg flytte tilbage til TDC for at få
oprettet en ISDN, og det er aætså meget dyrere.

Søren