ATI driver
Fra : Jesper Vels

Dato : 06-10-02 07:09

Hej

Jeg er ny inden for ATI verden... så jeg har lidt driver problemer...
Jeg har en bærbar med et ATI M6 Grafikkort...

Jeg har bla hentet en fil der hedder:
http://mirror2.ati.com/drivers/wxp-w2k-radeon-6-13-10-6178.exe
w2k-radeon-5-13-01-6166-efg.exe

Når jeg prøver at installere filen får jeg denne fejl:
INF error
Video Driver not found

???
Er det den rigtig fil jeg har gang eller???

/Jesper Vels

Fra : M.N.

Dato : 06-10-02 14:33

"Jesper Vels" <jesper@vels.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Video Driver not found
>
> ???
> Er det den rigtig fil jeg har gang eller???

Hent driveren hos din producent af bærebar.

Mogens

Fra : Jesper Davidsen

Dato : 19-10-02 14:13

> Hent driveren hos din producent af bærebar.
>
> Mogens

Hvad gør man så når Producenten ikke har nogen driver?

Jeg har købt en ECS Green730 eller G730. Der fulgte desværre ingen driver
med computeren man det skulle gerne være et ATI Radeon 7500 grafikkort i
følge http://www.ecs.uk.com./products/notebooks.htm

Jeg har kigget på ECS's hjemmeside, men kan ikke finde noget på deres
Notebooks (kun Desknotes). Er der andre der ude der har problemer med at
finde drivere til ECS notebooks (ikke Desknote)

/Jesper

Fra : Michael Bertelsen

Dato : 22-10-02 20:00

Du kan evt. prøve med denne site