Hjælp og få 500kr
Fra : Hjælp

Dato : 06-10-02 01:03

Hejsa

Jeg har lovet at lave en hjemmeside til min kæreste som har en frisørbutik.
Den skal laves i Microsoft Frontpage. Jeg er startet på og kan også godt
lave et websted med flere sider til. Men jeg mangler noget grafik som går
igen på alle sider og som ser lidt godt ud - hvem kan hjælpe mig med det?
Du/i skal ikke lave hele hjemmesiden, men lave et websted i Frontpage med
noget flot design, sådan jeg selv kan arbejde videre med den. Er der nogen
der har interesse for det?????? Ser det pænt ud det du laver så betaler jeg
500kr.

Hvis interesse så mail: bjensen@post.tdcadsl.dk

Hilsen Bjarne

Fra : Ulrik Friis

Dato : 06-10-02 20:36

"Hjælp" <bjensen@post.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der har interesse for det?????? Ser det pænt ud det du laver så betaler

Spar ørerne og brug et FrontPage tema.

mvh
Ulrik