Andet multimedie
bentjuul 3670
scanne ind og putte billedet ind i PP
Fra : ronny

Dato : 06-10-02 00:18

Hej alle

Kan nogen hjælpe mig med hvordan jeg, efter at have scannet mine billeder
ind i photosuite, kan gøre således at hele mit billede kan være på en PP
dias. Nu fylder billede enten 10 gange for meget, eller også er der en kæmpe
hvid kant rundt omkring. Æv æv

Venlig hilsen
Peter

Fra : Søren Blom

Dato : 06-10-02 14:00

"ronny" <m11000@hotmail.com> skrev i
> efter at have scannet mine billeder
> ind i photosuite, kan gøre således at hele mit billede kan være på en PP
> dias. Nu fylder billede enten 10 gange for meget

Hvilket format er det blevet gemt i?

Når du skal bruge et billede i f.eks. PowerPoint, så skal du efter at du har
scannet det ind, bearbejde det du har brug for, men hensyn til størrelse,
farve osv. hvorefter du skal gemme det i enten GIF eller JPG.

--
Søren Blom
soren@blom.dk