analysere sex ihjel
Fra : Tomas O.

Dato : 24-02-01 23:06

hej Alle

Nogen gange er jeg ved at gå ud af mit gode skind

Jeg synes det er så kanon at kunne debattere sex herinde, men
nogen gange virker det på mig om om der er for meget ordkløveri og
flueknepperi i debatten.

Man kan IMO analysere sex ihjel. hvis man hele tiden skal analysere partnerens motiver pga. sprogbrug, kropspsorg og alt det bevidst
smutetr der sgu noget..

Som Peder var inde på er sex heldigvis nogen gange lyst og begør
og så fusk alt det andet bavl.

Rent begær, hvor man beder resten af verden om at smutte af h....
til mens man har det dejligt!

Hilsen
Tomas O.

Fra : Henning

Dato : 25-02-01 17:32

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse

Hej Tomas

> Nogen gange er jeg ved at gå ud af mit gode skind

Uhada

> [...]
>
> Man kan IMO analysere sex ihjel. hvis man hele tiden skal analysere
partnerens motiver pga. sprogbrug, kropspsorg og alt det bevidst

Ups nogle lange linier du bruger ind i mellem
Men i situationen, er der vel ingen der analysere, det er
vel kun når man snakker om sex, man analysere, hvad der
egentlig sker i de situationer, hvor man har sex og hvad der
føre til at have sex, og ind imellem er i det filosofiske hjørne,
og lidt undrende tænker: "hvorfor siger man det sådan,
bruger man de ord", for det der foregår.
Jeg FÅR udløsning/orgasme? Hmm, så må der vel være nogen
der giver mig det? Det kan jo også være NOGET, der giver
mig osv.
Men når man har sex med sin partner, så tiden holder op
med at eksistere, så lever man bare i det, uden tanker, kun
opslugt af følelser

> Som Peder var inde på er sex heldigvis nogen gange lyst og begør
> og så fusk alt det andet bavl.
>
> Rent begær, hvor man beder resten af verden om at smutte af h....
> til mens man har det dejligt!

Det er jo også det man gør, medens det sker, hvis man da ikke,
er belemret med en masse hæmninger og blokeringer, er man det,
kan man jo ikke hengive sig til begæret og lidenskaben, og så
kommer man ikke uden om analysen, før og efter.
Der findes jo nogle, for hvem begæret og liderligheden,
ikke længere er en del af deres naturlige adfærd, men ligger
der latent og bliver banket under jorden, når det dukker
op, så jeg synes ikke det er bavl at reflektere over ord,
vendinger, rutinemæssige udsagn omkring sex, det kan
være med til at løse op for nogle fordomme og vrang-
opfattelser, man måske går rundt med og som hæmmer og
begrænser.

At jeg ikke har besvær med mit begær eller min liderlighed,
gør det ikke mindre interessant at snakke om, hvorfor alle
andre så bare ikke har det som jeg.

Det er euforisk dejligt, at møde sit seksuelle spejlbillede,
hvor begæret og liderligheden bare er noget der ER, når
som helst, det dukker op ( i mig ), men det er næsten en
utopisk forventning at have til sexlivet og vil vel kun ske
for de færreste, og få gange i livet, at man møder "sit
seksuelle spejlbillede"

MVH
Henning