BF 1942 på tnt2 m64/pro ??
Fra : kfc

Dato : 05-10-02 17:14

heyy

Er der noget der kan få det til at virke !!!

resten af maskine er PIII 750 mhz og 256 ram

spillet starte op, men i SKOD faver !!!

kfc :)

Fra : Esben

Dato : 06-10-02 01:31

"kfc" <kfc@ofir.dk-fjerndette> skrev i en meddelelse
> heyy
>
> Er der noget der kan få det til at virke !!!
>
> resten af maskine er PIII 750 mhz og 256 ram
>
> spillet starte op, men i SKOD faver !!!

Så vidt jeg kan se, så kræver spillet at grafikkortet har "Hardware
Transform & Lighting and 24-bit z-buffer". Det lignede også lort med
underlig blå grafik og grønne firkanter på mit Matrox G400, men nu har
jeg investeret i et lidt nyere kort, og nu kører det fint.
Jeg tror ikke der er nogen vej uden om et grafikkort med HW T & L.

--
Esben

Fra : tdideriksen

Dato : 10-10-02 18:25