Dubletter af postkasser i Mail.app
Fra : Henrik Münster

Dato : 05-10-02 17:05

I går lå der pludselig tre-fire af mine "Personlige" postkasser fra
Mail.app på mit skrivebord. Jeg sikrede mig, at de også lå på den rette
plads i ~/library/mail, og slettede dem. Nu har jeg jo en søn, der lige
er blevet tre, og computeren stod bare tændt på bordet. Der sker nogle
gange mærkelige ting.
Her for lidt siden opdagede jeg, at fire "personlige" postkasser
var blevet kopieret til en af min IMAP-konti i Mail.app. De lå altså to
steder med alle deres e-mail begge steder. Det kan også være sket i går,
da min søn var hjemme, så måske er det forklaringen. For der er da vel
ikke et kendt problem med, at postkasser dubleres i Mail.app? Jeg er ret
hysterisk med, at min e-mail fungerer og der ikke bare forsvinder breve.
Sker der mystiske ting, bryder jeg mig bestemt ikke om det.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : David Blangstrup

Dato : 05-10-02 18:19

On Sat, 5 Oct 2002 18:05:28 +0200, Henrik_Münster wrote
(in message <1fjldyx.18enutfxuponqN%henrik@muenster.dk>):

Måske var det Eminem?

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark http://home.blangstrup.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 05-10-02 18:33

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> Måske var det Eminem?

Det tvivler jeg på. Jeg har ikke set en gul Lamborghini med en rød- og
grønklædt superhelt ude på vejen i dag.
--
Henrik Münster
Esbjerg