Badeværelsesudstyr i messing
Fra : Trine Piltoft

Dato : 05-10-02 16:41

Hej igen!

Jeg er på udkig efter noget badeværelsesudstyr i messing
(håndklædeholder, toiletrulleholde, sæbeskål mv.) - gerne i et lidt
"gammeldags look". jeg synes ikke rigtig jeg kan finde sådan noget i
de byggemarkeder jeg har været i, og heller ikke ved søgninger på
nettet, men hvis nogen skulle ligge inde med nogle links eller
henvisninger til forretninger (helst i Jylland), så vil jeg blive
meget glad :0)

Mvh. Trine

Fra : Ole Jensen

Dato : 07-10-02 08:05

Trine Piltoft wrote:

> [...]
> nettet, men hvis nogen skulle ligge inde med nogle links eller
> henvisninger til forretninger (helst i Jylland), så vil jeg blive

Hej

Hvad med at prøve forretninger der leverer udstyr til sejlbåde,
skibsprovianteringer.
De må da have noget du kan bruge.

Ole-J

Fra : Trine Piltoft

Dato : 07-10-02 17:27

Hejsa

>Hvad med at prøve forretninger der
>leverer udstyr til sejlbåde,
>skibsprovianteringer.
>De må da have noget du kan bruge.

Hmmm - ja det var da også en mulighed :0)

Det kan nu godt undre mig lidt at det ikke er til at få sådan noget.
Når man ser diverse tilbudsaviser, ser man mere og mere at det er
blevet lidt "in" med ting med et lidt gammeldags look. Man kan jo
også godt få vandhaner mv. der ser gamnmeldags ud, men det halter
åbenbart med resten af tilbehøret.

Mvh. Trine

Fra : René Jørgensen

Dato : 10-10-02 13:52

Der er en butik som sælger badeværelser på Strandvejen i Hellerup.

De har noget i den stil du forespørger.

Hilsen

René

Fra : Trine Piltoft

Dato : 10-10-02 20:40

Hejsa!

> Der er en butik som sælger badeværelser på Strandvejen i Hellerup.
>
> De har noget i den stil du forespørger.

Tak, men øhhh - ved du hvad butikken hedder. Jeg bor i Jylland, så det er jo
ikke sådan lige at smutte forbi Hellerup.

Mvh. Trine