Speedfight Stelnummer???
Fra : Henrik Andersen [265~

Dato : 05-10-02 15:52

Hej, jeg står med håret i postkassen!!!!

Sagen er den at jeg skal sælge min SpeedFight scooter,
og at jeg nu ikke kan finde reg. attesten.

Derfor skal jeg finde stelnummeret på dyret, så jeg kan
få bestilt en ny reg attest.

Men HVOR sidder stelnummeret????

Mvh Henrik Andersen

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 05-10-02 16:47

"Henrik Andersen [2650 Hvidovre]" <dk8008-NOT@hotmail.com> skrev i en
meddelelse

> Men HVOR sidder stelnummeret????

Mener det står i manualen hvor det sidder.

MVH
Martin

Fra : Henrik Andersen [265~

Dato : 06-10-02 23:23

Jeg har heller ikke manualen...

Henrik

Fra : Hekto

Dato : 06-10-02 15:51

In article <a0Dn9.74323$Qk5.3188003@news010.worldonline.dk>, dk8008-
NOT@hotmail.com says...
> [...]
> og at jeg nu ikke kan finde reg. attesten.
>
> Derfor skal jeg finde stelnummeret på dyret, så jeg kan

Løft sædet, og kig under håndtaget til bagsædepasageren.
--

/Brian/Hekto
hekto@hekto[remove].dk

Fra : Henrik Andersen [265~

Dato : 06-10-02 23:23

Der står intet....

Henrik

Fra : Henrik Ø

Dato : 06-10-02 23:43

"Henrik Andersen [2650 Hvidovre]" <dk8008-NOT@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:a0Dn9.74323$Qk5.3188003@news010.worldonline.dk...
> Hej, jeg står med håret i postkassen!!!!
>
> Men HVOR sidder stelnummeret????
>
> Mvh Henrik Andersen

"SNIP"
Hej Henrik ...

Jeg poster i morgen tidligt - når det bliver lyst - nøjagtigt HVOR det
famøse stelnummer befinder sig (hvis ikke en anden har gjort det forinden).
Jeg har 2 stående der er strippet for skjolde, men ingen lys og kan ikke
lige finde en lommelygte ...

Venlig hilsen : Henrik

Fra : Henrik Ø

Dato : 07-10-02 07:30

"Henrik Andersen [2650 Hvidovre]" <dk8008-NOT@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:a0Dn9.74323$Qk5.3188003@news010.worldonline.dk...
> Hej, jeg står med håret i postkassen!!!!

*snip*

Hej Henrik ....
Her kan du se nøjagtigt hvor det sidder :
http://home1.stofanet.dk/pwt/Speedfight/peugeot_speedfight__stelnr.htm