Andet multimedie
bentjuul 3670
Puslespilsfilter
Fra : Anette Rasmussen

Dato : 27-12-00 18:04

Er der nogen, der kender et filter til brug i Paint Shop Pro, som kan få et
billede til at se ud som et puslespil?

De bedste hilsner
Anette Linnea

Fra : Zeus

Dato : 28-12-00 23:02

"Anette Rasmussen" <alr@tdk.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen, der kender et filter til brug i Paint Shop Pro, som kan få
et
> billede til at se ud som et puslespil?

Xenofex fra www.alienskin.com har et filter der kan hvad du søger...

/Zeus

Fra : Anette Rasmussen

Dato : 29-12-00 21:48

Tak for linket.

Kender du mon også nogle, som er som freeware? Jeg er ikke i første omgang
indstillet på at ville koste på det nemlig.

De bedste hilsner
Anette Linnea

Fra : Zeus

Dato : 29-12-00 22:31

> Tak for linket.

Velbekomme!

> Kender du mon også nogle, som er som freeware? Jeg er ikke i første omgang
> indstillet på at ville koste på det nemlig.

Kig evt. på følgende... Der må da være noget du kan bruge...?!??
http://google.yahoo.com/bin/query?p=paintshoppro+plugins&hc=0&hs=0

/Zeus

P.S. Jeg har ladet mig fortælle at en Cracket udgave af Xenofex-plugin'et
kan findes her:
http://kickme.to/FOSI/

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 31-12-00 12:59

"Zeus" <sut@paadigselv.com> skrev i en meddelelse

> P.S. Jeg har ladet mig fortælle at en Cracket udgave af Xenofex-plugin'et
> kan findes her:
> http://kickme.to/FOSI/

*LOL*
--