Kan jeg selv bestemme hvornår min com er p~
Fra : copycatDK

Dato : 05-10-02 09:50

Jeg har lige lagt ME ind igen. Jeg savner den funktion som jeg havde i
win XP hvor jeg selv kunne styre hvornår min computer skulle være på
nettet. Via den lille skærm icon i proceslinien. Findes der en mulighed
for det samme i ME uden at jeg skal slukke for mit modem???

Jeg har ADSL Router

MVH
Michael (Alias opycatDK)

http://www.kandu.dk/

Fra : Jesper

Dato : 05-10-02 12:10

copycatDK <copycatDK.news@kandu.dk> wrote:

> [...]
> nettet. Via den lille skærm icon i proceslinien. Findes der en mulighed
> for det samme i ME uden at jeg skal slukke for mit modem???

Er man ikke altid online med en ADSL router? Jeg er i hvertfald på
Tiscali med en Cisco 677 router. Hvis du har installeret en firewall er
det bare at sætte den til at blokere al ind-og udgående trafik, så er du
ikke "på".
--
Jesper
em@il -> pinebox {a} myrealbox [dot] com