Publikum til enten Jay Leno eller David Le~
Fra : Mads Vestergaard

Dato : 04-10-02 21:36

Hej NG

Jeg ville bare høre, om det er muligt for en ikkeamerikaner, at bestille
billetter til et af disse show. og hvis man kan, hvordan gør man det så.

Mvh

Mads Vestergaard

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 05-10-02 06:19

On Fri, 4 Oct 2002 22:35:30 +0200, "Mads Vestergaard"
<mads_vestergaard@hotpop.com> wrote:

>Jeg ville bare høre, om det er muligt for en ikkeamerikaner, at bestille
>billetter til et af disse show. og hvis man kan, hvordan gør man det så.

Det er muligt for en ikke-amerikaner at se Jay Leno, men det er ikke
(så vidt jeg er orienteret) muligt at bestille billetter. Du skal møde
op op ved NBCs billetkontor, stå i kø i timer, og siden stå i kø i
timer for at komme ind til showet.

http://www.seeing-stars.com/Tapings/TonightShow.shtml

Lettermans Late Show foregår i New York (Leno i L.A). Der er p.t.
mindst ni måneders ventetid på billetter, men man kan lade sig skrive
op til afbudsbilletter, hvis der skulle dukke et ledigt sæde op inden
for de næste tre måneder.

http://www.cbs.com/latenight/lateshow/

Lars

Fra : Mads Vestergaard