Jehovas vidner og tdc news
Fra : Chokmah

Dato : 04-10-02 20:11

jeg havde i dag besøg af Jehovas vidner i form af en flinker mand fra
Vendsyssel - der ville skyde mig vagttårnet på ærmet da jeg kom forbi
- vi faldt i snak og han indså der næppe var de store muligheder for
at indslusse mig i flokken af troende - men var nu et eller andet sted
interesseret i det Gnostiske - han kom forbi vi fik en snak om sagen
jeg prøvede at forklare ham at jeg synes der var tale om en dårlig
markedes føring af derres tros retning med at flytte rundt på Julen -
men på den anden side hvis man i virkligheden ville have folk til at
tro af hjertet så var det ikke uvæesneligt at de fjernede noget af
derres oprindelige guds syn !

manden begyndte at læse lidt op af bibplen min parakit konvaterede på
stedet og fløj kærligt over og satte sig på skulderen af den troende
mand - jeg tror det var her det hele faldt lidt sammen for ham ?

men jeg bed mærke i at der faktisk er en vis lighed i mellem jehovas
vidner også tdc news folk - det er utroligt meget snak og påfalende få
resultater - hvorfor jeg i lyset af denne artikel :

dage har de utalt til pressen :
http://computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=15587

"TDC forventer, at udskiftningen af storagesystemet vil være
afsluttet i begyndelsen af oktober.

Kent Clausen vil dog ikke oplyse, hvem den nye leverandør er, eller
hvem TDC har benyttet indtil nu."

at Tekninkerne er blevet troedene : fordi som den bibelkyndige mand
sage - hvis bare vi er stærke nok i vores tro så vil gud komme og alt
vil være fred og harmoni - løven vi græsse og sove med lammet.

en fremgangsmåde man måske har taget til sig i teknikken ved tdc news?

hvilket også vil forklare den lidt sære udtalese til pressen ;:Kent
Clausen vil dog ikke oplyse, hvem den nye leverandør er, eller
hvem TDC har benyttet indtil nu."

de Danske tdc abonenter er simpelthænd ikke parart til at fordøje den
virklige sandhed at man har lagt server spørgsmålet i guds hænder !

og gjort handel med Jehovas vidner eller 7 dags adventisterne der
sider i bøn nede foran en masse materiel som man har fåed for et slik
i Kina - så her sider vi ( Måske om min formodning holder stik ) os de
betalene kunder i uvidenhed om at : det er i dk.livssyn kristendom
forklaringen måske skal findes ?
og tdc i virkligheden er ved at blive en fri menighed - og vi burde
ikke betale abonoment - men simpelthænd få omlagt sin kirke skat !

MvH
Bo M Mogensen

ps for de tdc kunder der har lyst til at deltage i debaten kan gå ind
i nyhedes gruppen : tele.internet.news-service

det er indlæg :Message-ID:
<tunrpu4m85irur6qbv2v1an5299hntlbag@4ax.com>
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : LowLifeDK

Dato : 04-10-02 20:33

....det er GODT nok længe siden jeg så det ord sidst.

Low

--

= TAVSHED =

Den yderste grænse, hvor ingen
kvinde har været

Fra : Chokmah

Dato : 04-10-02 21:35

On Fri, 4 Oct 2002 21:32:49 +0200, "LowLifeDK" <easyliving@ofir.dk>
wrote:

>...det er GODT nok længe siden jeg så det ord sidst.

Hmm ja ... muligtvis men når du slår mene linjen om kan du så ikke
lige sætte nyt emne først skriv var eller was : og lad den gamle
emnelinje stå - så man kan se hvad det er for en tråd du opere med.

sidst menne ikke mindst svar under det som du forholder dig til og
skær det væk som du ikke har noget svar til - det vil gøre dit inlæg
overskueligt og mennings fuldt for debaten !

fut opfølgning på dette gå i :
dk.admin.netikette

da der ikke inden for de rammer som fundassen er sat til for
dk.livssyn.kristendom kan gives et svar der berøre denne gruppe.

MvH
Bo M Mogensen