Kaburatorsprit eller ...
Fra : Dennis

Dato : 04-10-02 20:06

Hejsa

Jeg så tilfældigvis en reklame i onwheelsmagaqzine2000 for noget der
hedder Motul Fuel System Clean
(http://www.suzuki-mc.dk/Information/Nyheder/motorcykler/Onwheels_12.htm),
og ville lige hører jeres mening vedr. det. Det kan jo både rense
motoren samt konservere tanken og fjerne kondens vand, med andre ord
et vidundermiddel
Er det bare noget gejl, eller er der noget om reklamesnakken ?
Ellers vil jeg jo bare nøjes med kaburatorvæsken.

Dennis

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 05-10-02 00:02

> [...]
> Er det bare noget gejl, eller er der noget om reklamesnakken ?
> Ellers vil jeg jo bare nøjes med kaburatorvæsken.

________________________

Jeg mener, jeg læste en test i den blå avis ( lige da produktet kom ud ) at
det som sådan virker fint og renser motoren, som det skal. MEN... på gamle
halv-utætte motore er det vidst ingen fordel at bruge midlet, da det fjerner
alle former for slagger og sod, som evt. kunne holde motoren "tættere" i
samlinger mm. Om det passer eller ej skal jeg ikke kunne sige, men det var
hvad den blå avis skrev om produktet.

Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : Moe

Dato : 05-10-02 09:48

> Jeg mener, jeg læste en test i den blå avis
> Psycho Cowboy
> Babygixxer

Er det muligt at finde sådanne ældre anmeldelser på dba. Jeg har prøvet at
søge, men om den ikke ligger der eller det er mig der ikke fatter en fis af
at søge på dba.dk ved jeg ikke...

/moe

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 05-10-02 09:57

> [...]
> søge, men om den ikke ligger der eller det er mig der ikke fatter en fis

Jeg ved ikke om den har været på deres hjemmeside... jeg så den i avisen.

Psycho Cowboy
Babygixxer