Mono erhverv - Hvordan?
Fra : BorreBoy

Dato : 04-10-02 19:24

Hejsa.

Som nedenstående indlæg: "Orange" siger, så er Mono et genialt abonnement,
hvis man er erhvervsdrivende. Er man privat kunde, vil det jo være enormt
dyrt for andre, når de skal ringe til en.

Hvad skal der til, for at kalde sig erhvervsdrivende? Et SE nummer; men hvad
skal der til, for at få det?
Kan jeg sige, at jeg sælger sokker på Internettet

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 05-10-02 03:50

"BorreBoy" skrev:

> Hvad skal der til, for at kalde sig erhvervsdrivende?

Det bliver vel ikke billigere for folk at ringe til dig, at du kalder dig
selvstændig erhvervsdrivende. Det er jo ikke Orange der bestemmer den pris,
men derimod de selskaber som der ringes fra.

> Et SE nummer; men hvad skal der til, for at få det?

http://makeashorterlink.com/?T2FD32202

Mvh, Lars

Fra : BorreBoy

Dato : 05-10-02 08:56

"Lars Ladingkaer" <larl@et-soft.dkX> skrev i en meddelelse

> [...]
pris,
> men derimod de selskaber som der ringes fra.

Jo det gør det netop. Har man et erhvervsabonnement, ringer folk til
fastnetspris. Har du et privat ab. ringer til mobilpris.

/Thomas.

Fra : BorreBoy

Dato : 05-10-02 09:00

> [...]
pris,
> men derimod de selskaber som der ringes fra.

Fra Oranges hjemmeside:
"Hvad koster det at ringe til Mono?
Har du valgt at få overført dit fastnetnummer til Mono og ringes der til
fastnet nummeret (og ikke mobil nummeret der også er tilknyttet Mono),
ringes der til samme pris som til ethvert andet fastnet nummer.
Ringes der omvendt til det mobilnummer, der er på dit Mono abonnement,
betales der for at ringe til en mobiltelefon. Prisen afhænger af den
pågældende mobiloperatørs prisliste."