Hvordan laver man det her?
Fra : Henrik Kollberg

Dato : 04-10-02 17:00

Er der nogen der har et script eller ved hvordan man laver et vindue som det
der kommer frem når man klikker sig videre på denne side?
http://www.kragekjaer.dk/ Hvis man lukker alle vinduer så kan I se hvad jeg
mener.

Mvh. Henrik Kollberg

Fra : Bo Rattenborg

Dato : 05-10-02 09:36

> [...]
det
> der kommer frem når man klikker sig videre på denne side?

Jeg vil mene at du får det bedste svar i dk.edb.internet.webdesign.html, da
det JavaScript og evt. CSS der anvendes, Flash er blot indholdet.

Bo

Fra : M!chael

Dato : 05-10-02 10:24

"Henrik Kollberg" <notnot@mail.dk> wrote in message
> Er der nogen der har et script eller ved hvordan man laver et vindue som
det

Søg efter "Cromeless windows"
Mvh, Michael

Fra : Henrik Kollberg