detonator 40.72
Fra : anton

Dato : 04-10-02 16:54

Prøvede lige den nye detonator - men det er da vist noget værre bras de har
fået fedtet sammen denne gang.

I 3 3dmark2001se faldt jeg fra 8120 til 6370 marks...

i øvrigt er mit system nogenlunde sådan her:

a7v 266
asus geforce4 ti 4200 128 mb
1.4 t-bird
512 gb ddr ram 2100

Fra : Hans

Dato : 04-10-02 18:00

"anton" <mail@NOSPAM.se> wrote in message
> Prøvede lige den nye detonator - men det er da vist noget værre bras de
har
> fået fedtet sammen denne gang.
>
> I 3 3dmark2001se faldt jeg fra 8120 til 6370 marks...

Omvendt hos mig: Steg fra 11840 til 12680 og kører iøvrigt uden andre
problemer.

MSI 845e-max2-br
Asus geforce4 Ti4600 128MB
2.4G Northwood
1 GB ddr ram

--
mvh, Hans

Fra : Thomas Bowers

Dato : 04-10-02 19:30

"anton" <mail@NOSPAM.se> skrev i en meddelelse
> [...]
> fået fedtet sammen denne gang.
>
> I 3 3dmark2001se faldt jeg fra 8120 til 6370 marks...
>
> i øvrigt er mit system nogenlunde sådan her:

Detonator 40 virker fint hos mig i 3d (3dmark giver vel 20% ekstra). Til
gengæld kan man ikke se noget på mit tv (altså via tv-out) når man afspiller
en video-fil i Mediaplayer (o.lign. programmer). Der er ingen problemer med
at se selve skrivebordet m.m....totalt weird :-/

Andre der har fået samme fejl ?

Hilsen Thomas

Fra : LA2

Dato : 04-10-02 20:04

Fra : Thomas Bowers

Dato : 04-10-02 21:22

"LA2" <ytoo@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Thomas Bowers" <Bowers@ANTISPAMostervold.dk> skrev i en meddelelse

> afspiller
> med

Hvad er det lige Macrovision er ? og er det noget man kan løse ?
Det ville jo være lækkert at kunne køre med 40,72 driverne, da de lige giver
et boost i performance

Hilsen Thomas

Fra : Martin S.

Dato : 05-10-02 11:34

> [...]
> >

> Hvad er det lige Macrovision er ? og er det noget man kan løse ?
> Det ville jo være lækkert at kunne køre med 40,72 driverne, da de lige

Det er en underliggende "kode" i en film som udsendes. Når så en video som
f.eks. har automatisk hvidbalancejustering, så lyser billedet skiftevis op
og toner ned. Men er det direkte til TV så får du ikke nogen problemer.
Har man macrovision problemer kan man købe en lille boks hos
www.videostabilizer.dk

Men det pågældende problem lyder ikke som Macrovision
Martin

Fra : Kristian Espensen

Dato : 05-10-02 00:50

> [...]
med
> at se selve skrivebordet m.m....totalt weird :-/

Du skal sætte dit tv som primær skærm, så funker det
--
Med venlig hilsen Kristian

Fra : Henrichsen

Dato : 05-10-02 15:44

> Prøvede lige den nye detonator - men det er da vist noget værre bras de
har
> fået fedtet sammen denne gang.

Fejl!

> I 3 3dmark2001se faldt jeg fra 8120 til 6370 marks...

Så skal du vist tage dig lidt sammen og checke dine justeringsmuligheder.
40.71 er en af de hurtigste drivere Nvidia har lavet...

Martin

Fra : Anton

Dato : 05-10-02 18:27

> Så skal du vist tage dig lidt sammen og checke dine justeringsmuligheder.
> 40.71 er en af de hurtigste drivere Nvidia har lavet...

he he... Ja det vil jeg da gerne prøve - men da det jo er en beta driver
kunne det jo også være at det var nvidia der skulle prøve sig lidt mere
frem...

Som sagt faldt jeg fra 8120 til 6370 da jeg gik fra 40.41 ti 40.71 - og det
var med default instillinger hos begge drivere.

Du kan da heller ikke mene at jeg skal køre default med 40.41 og så tune,
finjusterer og oc for at bare at komme i nærheden af 8120 med en ny driver.
Et default resultat giver for mig at se en nogenlunde pejling af hvor god
driveren nu engang er. Og er den som her ringere end tidligere drivere, er
det sgu fordi der er noget galt med driveren i forhold til mit grafikkort.

Anton

Fra : hl

Dato : 05-10-02 21:23

> [...]
har
> fået fedtet sammen denne gang.
>
> I 3 3dmark2001se faldt jeg fra 8120 til 6370 marks...

Yep havde samme oplevelse, da jeg gik fra 40.41 til 40.71 her faldt min
score også ret meget.
PIII 800
POV ti4200 128mb
Aopen AX-34
640 mb sdram

Fra : Martin Fæster

Dato : 14-10-02 16:15

"hl" <hljensen@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> har

> Yep havde samme oplevelse, da jeg gik fra 40.41 til 40.71 her faldt min

Samme her: faldt fra 7860 med 30.82 til 7624 med 40.72.
Geforce 4 ti 4600 WinME.
Martin Fæster