T68 og kabel...
Fra : clembourn

Dato : 04-10-02 15:58

Er der forskel på Fone Managers USB-kabel og Ericssons DCU-10 USB-kabel?
Min Fone Manager fungerer fint men jeg har lige fået et program
(sendfile) der kan oploade screensavere, melodier, temaer og billeder
til T68'eren. Men jeg kan ikke få det til at fungerer. Sendfile skriver
bare "phone not connected". Har du en løsning?

Hilsen Christian

http://www.kandu.dk/

Fra : Niels

Dato : 08-10-02 10:22

"clembourn" <clembourn.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til T68'eren. Men jeg kan ikke få det til at fungerer. Sendfile skriver
> bare "phone not connected". Har du en løsning?

Hej

Jeg har oplevet samme problem med det kabel uden dog at have fundet en
løsning.
Samtidig vil Fone Manager ikke læse alle SMS-beskeder i klar tekst, og når
man skal behandle baggrundsbilleder, ønsker medfølgende Phone Data Suite at
få alle billeder lagt ind som .bmp-filer i stedet for .gif-filer, som synes
at være formatet, man overalt på nettet finder billederne i.
Man kan da lave formatet om, men klodset er det da.
Er der nogen, som har fundet et velfungerende program, som kører via
Ericssons eget USB-kabel? Noget, som bare kører elegant og smertefrit?

Venlig hilsen
Niels