Køb af elektrisk ovn
Fra : Stokke

Dato : 04-10-02 16:39

Hej alle.

Jeg står netop over for at skulle flytte ind i en lejlighed, hvor der
ikke er plads til et komfur. Jeg har fået installeret to gasblus, men
skal nu købe en elektrisk ovn seperat.

Er der nogen, der kan anbefale nogle mærker, modeller, steder at
handle - evt. onlline - et eller andet, der kan hjælpe mig på vej til
at få en god ovn?

MVH
Andreas Stokke.

Fra : arie

Dato : 08-10-02 01:23

nospamatallreallystokke@datsmail.dk (Stokke) wrote in

> [...]
>
> Er der nogen, der kan anbefale nogle mærker, modeller, steder at
> handle - evt. onlline - et eller andet, der kan hjælpe mig på vej til

Hej
Jeg søger selv i øjeblikket, og så vidt jeg kan se er
www.jyskhvidevarelager.dk de billigste på alle modeller - prøv selv at
sammenligne. Med hensyn til model kommer det jo an på vilke krav du
stiller, men hvis du vælger et anerkendt mærke skulle du være på den sikre
side. Har du tænkt på en kombiovn? kan fås med mikro, varme, varmluft og
grill i samme ovn, fås på ca. 20 - 30 l og fylder ikke så meget som en
traditionel ovn. Se evt. www.fi.dk - der er tests af diverse hvidevarer og
meget andet.
Hilsen Rie