Skærme
Fijala 3554
reperation af skærm!?
Fra : cbc at rus.dk

Dato : 04-10-02 14:27

Hej ng,

Kan nogen henvise til eller anbefale et sted der udfører reperation af
skærme i kbh-området? Min LG 995E er gået død, ved ikke om det bare er et
spørgsmål om sikringer i skærmen eller om der er andet galt. Den vil bare
ikke tænde..

På forhånd tak,
Christian Birkholm Clausen

Fra : Wass Up

Dato : 05-10-02 23:20

"cbc at rus.dk" <cbc@rus.dk> wrote in message
> [...]
> spørgsmål om sikringer i skærmen eller om der er andet galt. Den vil bare

Jeg har lige smidt min skærm til www.infocare.dk i ballerup. Ved ikke
hvordan deres service er da min skærm "stadigvæk" er til rep. Med de virker
som nogle gæve gutter der har styr på det