Virus
Fra : jwk

Dato : 04-10-02 12:49

Hvordan får jeg taget livet af scrsvr.exe virus. Den sætter en linie i
win.ini filen efter run= og ligeledes kommer der en linie i
registreringsdatabasen. Selv om jeg sletter dem og genstarter får jeg
ikke gjort kål på virussen??fald billigere

http://www.kandu.dk/

Fra : Kim Schulz

Dato : 04-10-02 15:24

On Fri, 04 Oct 2002 11:48:42 GMT
"jwk" <jwk.news@kandu.dk> wrote:
> [...]
> registreringsdatabasen. Selv om jeg sletter dem og genstarter får jeg
> ikke gjort kål på virussen??fald billigere

på dette link
http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.opaserv.worm.removal.tool.html

kan du hente et tool til at fjerne den med.

held og lykke

--
Kim Schulz - Freelance Development | We'll try to cooperate fully with
Email : kim @ schulz.dk | the IRS, because, as citizens, we