Persongalleri
Fra : Denise

Dato : 04-10-02 09:27

Hej
Ja, nu punkter hun sq igen
Er det ikke på tide at reklamere lidt for vores persongalleri, jeg synes det
er gået i stå ?
Og der dumper vel nye bruger af DFM ind af og til, og de "gamle" får vel
også taget sig sammen een eller anden dag, eller får råd til et digicam,
hvis de ikke kan låne naboens
Tony: Jeg tænkte, nu når det er dig der har ordnet det, kan du ikke sætte
noget reklame i din signatur ala

"Ny bruger af dk.fritid.motorcykel? Opret din profil og se andres på
http://dfm.divvy.dk "

Et godt initiativ skal jo ikke bare stoppe.

Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002

Fra : Hans Paulin

Dato : 04-10-02 09:49

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> skrev i en meddelelse

> Er det ikke på tide at reklamere lidt for vores persongalleri, jeg
synes det
> er gået i stå ?

....sender et smukt billede af mig og modellen, lige så snart jeg får min
skanner tilbage fra rep. ...

...."sucks"...
Hans
Kadett GSi 2,0
Suzuki 1100 E(Z)

Fra : Denise

Dato : 04-10-02 10:06

"Hans Paulin" <niluap@tiscali.danmark> wrote in message

> [...]
> synes det
> >

> ...sender et smukt billede af mig og modellen, lige så snart jeg får min

Jamen, det glæder vi os da til at se
Denise

Fra : Carsten

Dato : 04-10-02 10:50

Jeg har også et billede af mig selv og kubik-dyret, men jeg har lidt
modvilje mod at sætte det på en sådan liste. Kald mig bare paranoid,
men kunne en sådan liste ikke benyttes af eventuelle tyveknægte til
at arrangere en "opsamling" ? Jeg tænker på, at hvis man f.eks.
hedder "Jens-Bent Humlesen" og på siden reklamerer for at man har
f.eks. en Ducati 996 model jeg-har-betalt-en-kvart-million, har man
så ikke automatisk åbnet op for et selvbestaltet natligt besøg (efter
et hurtigt opslag på degulesider.dk) ?

Er jeg bare paranoid ?

Carsten (som foresten synes ideen er knippelgod, men desværre
sikkerhedsmæssigt hullet, som Microsofts programmer)

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> skrev i en
meddelelse news:3d9d5107$0$91426$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 04-10-02 11:04

Du behøver jo ikke røbe adresse og dine arbejdstider. Hvis du har et
sjældent efternavn og ikke hemeligt telefonnummer, så udelad efternavnet.

--
Mvh.
Henrik (som også er lidt paranoid)

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 04-10-02 11:26

"Carsten" <carjak@wanadoo.dk> wrote in message

> Carsten (som foresten synes ideen er knippelgod, men desværre
> sikkerhedsmæssigt hullet, som Microsofts programmer)

Jeg er lidt interesseret i at høre hvad det er du mener der er
sikkerhedsmæssigt hullet? Idéen eller applikationen?

Hilsner,

Tony
http://dfm.divvy.dk/?id=1

Fra : Carsten

Dato : 04-10-02 11:43

Ups, der blev jeg vist misforstået. Min henvisning til Microsoft
programmer var ren joke ! M$ er sikkert ikke værre eller
bedre end så mange andre, deres fejl opnår bare mere
mediedækning end andre.
Jeg har på ingen måde analyseret dit site med en udviklers
øjne, så jeg har ingen anelse om der er nogen potentielle
huller i din applikation (det ville sikkert kræve indsigt i
din source).
Det er alene ideen om at man kan se personer og deres
potentielt dyre køretøj som jeg oponerede lidt imod, men
som en anden skriver så kan man jo bare vælge at opgive
så sparsomme oplysninger at man ikke nemt kan finde
frem til hvor det dyre køretøj står om natten.

Carsten

"Tony Lorentzen" <tony@NOSPAMlorentzen.com> skrev i en
meddelelse news:anjqbt$8js$1@news.cybercity.dk...

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 04-10-02 12:18

Ydermere er det jo ikke sikkert at køretøjet befinder sig hos sin ejer,
mange har jo garager o.l. et stykke fra deres bopæl. Så man skal næste være
heldig for at finde en MC.

--
Mvh.
Henrik

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 04-10-02 10:54

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> wrote in message

Hej Denise!

> Tony: Jeg tænkte, nu når det er dig der har ordnet det, kan du ikke sætte
> noget reklame i din signatur ala
>
> "Ny bruger af dk.fritid.motorcykel? Opret din profil og se andres på
> http://dfm.divvy.dk "

Jo det kunne jeg godt - men jeg har det lidt ambivalent med at reklamere for
noget jeg selv har lavet Derfor er det rart at du gør det indimellem.
Det er jo på den anden side ikke så velset at man lægger reklamer i
nyhedsgrupperne, men når det nu er 100% ukommercielt og noget vi alle kan
bruge, så er det måske i orden.

> Et godt initiativ skal jo ikke bare stoppe.

Det gør det skam heller ikke. Jeg havde egentligt håbet lidt på at folk selv
ville sætte et link til deres profil ind i deres signatur. F.eks. kan min
profil ses på: http://dfm.divvy.dk/?id=1

Jeg arbejder også lidt på et par nye tiltag på siden, som jeg er sikker på
at folk vil tage imod med åbne arme Mere om det skal jeg nok afsløre når
der er noget at se på...

Jeg har i øvrigt kontaktet Lars Hyldal fra DMCN men endnu ikke hørt fra ham
i forbindelse med at få flyttet persongalleriet over på deres site, men ok -
jeg har heller ikke selv været 100% proaktiv så det er måske derfor jeg ikke
har hørt fra ham endnu :-/

Mange hilsner,

Tony

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 04-10-02 11:08

Reklame for en side som din ser jeg ikke noget problem i. Jeg "reklamere" jo
også for min klub i alle mine indlæg, men det er mest fordi folk kan gå ind
og se hvad jeg er for én. Jeg kigger da også på andre klubber via indlæg her
på gruppen. Og har på den måde "set" de andre. Men det skulle dit galleri jo
gerne kunne klare med tiden

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 04-10-02 11:09

Tony Lorentzen wrote:

> [...]
> reklamer i nyhedsgrupperne, men når det nu er 100% ukommercielt og noget
> vi alle kan bruge, så er det måske i orden.

Det er helt op til dig selv, hvad du vil have i dine 4x76 tegn som
signaturen må fylde!
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Denise

Dato : 04-10-02 12:29

"Tony Lorentzen" <tony@NOSPAMlorentzen.com> wrote in message
> [...]
> Det er jo på den anden side ikke så velset at man lægger reklamer i
> nyhedsgrupperne, men når det nu er 100% ukommercielt og noget vi alle kan

Jeg betragter det ikke som en reklame, du tjener jo ikke noget på det, og
det er jo til gavn for alle her i gruppen. Da du kan skrive hvad du vil i
din signatur, synes jeg du skal skrive en eller anden henvisning til linket,
så andre kan se, at de også kan oprette sig selv. Alle andre kan jo også
promote det i deres signatur, og det kan jeg jo også selv, men mht til mig,
så skriver jeg jo ikke så meget herinde, da jeg desværre ikke har en dyt
forstand på alt det tekniske sjove, øv

Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002, http://dfm.divvy.dk/?id=37
Opret din profil og se andres på http://dfm.divvy.dk

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 04-10-02 13:18

> Jo det kunne jeg godt - men jeg har det lidt ambivalent med at reklamere
for
> noget jeg selv har lavet

Hvad du skriver i din signatur må du helt selv om (bare den overholder
formkravene med de 4x76 tegn og er adskilt fra teksten med "-- ". Signaturen
er jo netop beregnet på at man kan fortælle lidt om sig selv og er netop
stedet hvor man kan reklamere for hvad man har lavet.

--
/Anders Majland Denmark
/Aprilia Leonardo 150 '98 46Mm

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 05-10-02 21:33

"Anders Majland \(Replace DOT with . in address for reply by email\)" <AndersDOTMajland@jyde.dk> writes:

> Hvad du skriver i din signatur må du helt selv om (bare den overholder
> formkravene med de 4x76 tegn og er adskilt fra teksten med "-- ".

Det er nu faktisk kun 4 x 72 tegn.

I øvrigt bør du nok selv se lidt på din signatur-separator. Det
program du bruger som newsreader er nemlig ikke i stand til at lave en
korrekt af slagsen (uden at man patcher det med uofficielle patches).

--
Jacob - www.bunk.cc
No problem is insoluble in all conceivable circumstances.

Fra : Pein

Dato : 06-10-02 22:15

"Jacob Bunk Nielsen" skrev ...

> I øvrigt bør du nok selv se lidt på din signatur-separator. Det
> program du bruger som newsreader er nemlig ikke i stand til at lave en
> korrekt af slagsen (uden at man patcher det med uofficielle patches).

Ja mellemrummet efter de 2 streger mangler, selvom han godt ved det skal
være der.

--
Pein
(der egentlig ikke går så højt op i den slags)