Kongehuset
Fra : Kurt Sørensen

Dato : 03-10-02 23:15

I traileren til og første afsnit af serien om Kongehuset på DR1 spilles
uddrag af et stykke klassisk musik.

Er der nogen her, der kan være behjælpelig med stykkets titel og komponist.

Kurt

Fra : Henrik Fuglesang

Dato : 04-10-02 06:49

> I traileren til og første afsnit af serien om Kongehuset på DR1 spilles
> uddrag af et stykke klassisk musik.
>
> Er der nogen her, der kan være behjælpelig med stykkets titel og
komponist.

Værket er skrevet specielt til lejligheden og som ved tidligere udsendelser
om De Royale af "Chris Minh Doky".

Skulle jeg ikke tage meget fejl så er værket i en fortolket version på hans
seneste album der udkom i mandags.

se her : http://www.emi-medley.dk/udgivelser/default.asp?id=223

venlig hilsen

Henrik Fuglesang

Fra : Kurt Sørensen

Dato : 04-10-02 23:47

Jeg kan ikke rigtigt få det til at passe. Den musik jeg tænker på, blev
spillet mod slutningen af udsendelsen, og virkede meget bekendt, så jeg tror
faktisk ikke det er nykomponeret musik, men derimod et at de kendte
klassiske stykker - jeg ved bare ikke hvilket og af hvem.

Kurt

<3d9d2bc3$0$69018$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

Fra : Henrik Fuglesang

Dato : 05-10-02 12:00

> [...]
> faktisk ikke det er nykomponeret musik, men derimod et at de kendte
> klassiske stykker - jeg ved bare ikke hvilket og af hvem.

Du bør nok kontakte produktionsselskabet : Freeport

venlig hilsen

Henrik Fuglesang